Rock Werchter 2026

Als ik op het lek van de line-up donderdag main voortgaat staan ze al in volgorde op de main en is Loyle Carner de logische barn head voor donderdag. Voor vrijdag zou het dan de Last Dinner Party zijn en dan blijft zaterdag open als mogelijkheid voor David Byrne. Is ook wel wat wishful thinking gezien ik zaterdag wel een heel goede dag met twee boeiende headliners vind die ik nog nooit live heb gezien.
Loyle Carner is niet perse barnhead en ook tldp kan gewoon op de main. Ook de donderdag en vrijdag zijn gewoon nog mogelijk.

Ik kende beiden al aardig maar na uitgebreid inluisteren: Ethel Cains muziek ligt me een pak beter dan die van Halsey.

Heerlijk verhalend, meeslepend en hypnotisch, blijkbaar Whitchy Americana pop. 🤔

Niet te laat in de tenten graag! Veel te bang voor een clash met de Main afsluiters op zondag.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Was ook een redelijk warme dag en heb best wat 50+ uit de bol zien gaan tijdens A Forest. Al serieus gemarineerd. Dat uur wachten tot The Cure was er echt wel teveel aan.

Vond het in elk geval een prima geprogrammeerde dag.
Ik had die dag en flinke lijst met must sees, maar we hebben zo'n geweldige dag in de Apero gehad onder de nevel en schaduw, dat ik alleen the Cure en Tool heb gezien. En dat was, zelfs onder invloed van (best veel) Karmelieten geweldig!

• Leuk
Waarderingen: festirock
Onder het motto 'We moeten alles een kans geven, heb ik The Lumineers nog eens geprobeerd door een live setje op te leggen.

En ik moet zeggen...nee, het ligt aan hen. Er zal sowieso een publiek zijn dat hier goed op gaat, maar hetzelfde kun je zeggen over Franse stinkkaas en de boeken van Dan Brown. Het is kortom niet mijn ding. Dat vrolijke 'kijk ons eens folky zijn' gedoe irriteert me mateloos. Hey ho? Eerder hell no!

Tip : begin met 'If I Can't Have Love, I Want Power'. Album van haar geproducet door Trent Reznor en Atticus Ross.

En als je maar één track beluisterd, 'I Am Not a Woman I'm a God' is een banger !

Wat mij betreft de mooiste naam in dit pakket.
Easier Than Lying ook prachtnummer, zo mijn top100 allertijden binnen gekomen!

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands
Als ik op het lek van de line-up donderdag main voortgaat staan ze al in volgorde op de main en is Loyle Carner de logische barn head voor donderdag. […]
Is die dan zo groot? Had hij geen problemen om zijn zaalshow uit te verkopen overlaatst, of heb ik het verkeerd op?

• Leuk
Waarderingen: JP5
Onder het motto 'We moeten alles een kans geven, heb ik The Lumineers nog eens geprobeerd door een live setje op te leggen.

En ik moet zeggen...nee, het ligt aan hen. Er zal sowieso een publiek zijn dat hier goed op gaat, maar hetzelfde kun je zeggen over Franse stinkkaas en de boeken van Dan Brown. Het is kortom niet mijn ding. Dat vrolijke 'kijk ons eens folky zijn' gedoe irriteert me mateloos. Hey ho? Eerder hell no!

Lekker respectloos weer. 😔 Blijkbaar is het voor sommige mensen echt teveel gevraagd zich een beetje verdraagzaam op te stellen richting andersdenkenden. Smaken verschillen nou eenmaal, accepteer dat gewoon. Ik hoef me hier toch zeker niet ongemakkelijk te gaan lopen voelen omdat ik van Franse stinkkaas houd. Live and let live ajb.

Denk dat het nooit bedoeling was om Vorst uit te verkopen en uiteindelijk hebben ze podium ook niet naar voor moeten schuiven.
Oh oké, my bad. Zie ook dat hij niet meer als Barnhead in de Clashfinder staat ook, either way, ik verwacht dus zeker nog iets boven hem in de Barn 😇

Users who are viewing this thread