Rock Werchter 2026

Gaat muzikaal niet het meest geweldige jaar worden maar bon, denk wel dat een combi ticket er in zit.

Donderdag ca va dag waar ik me wel kan bezig houden, Loyle Carner nog te ontdekken voor mij.
Vrijdag lijkt op dit moment de melige dag te worden, mag wat pit bij.
Zaterdag best nog wel ok, Halsey ken ik wel van naam maar moet ik muzikaal nog ontdekken.
Zondag is het minst gevuld maar tegelijkertijd wel veruit de meest interessante dag, hopen dat A Perfect Circle niet clasht met Moby en de Cure.

Zouden David Byrne en Little Simz geen aparte aankondiging kunnen krijgen?

En wanneer komt de eerste poster meestal?

Hoi, ik ben nog nooit naar RW geweest, maar wel naar Graspop. Denk je dat Cure en APC tegelijkertijd op verschillende podia zullen spelen of is het mogelijk om ze allebei te zien? Greetings from Germany

Mooi al, waarvoor dank!

Halsey zie ik wel subben op zaterdag. Is een grote naam...
APC eerder een plekje later? Vlak voor Moby?
Matt Berninger eerder wat vroeger, zie nog wel iets tussen hem en Pixies staan. (al zou Matt tijdens TOP mij wel goed uitkomen)
Vaccines zie ik ook nog wel een slotje vervroegen.
Kneecap, Matt, Carner, Haunted Youth zijn ook namen die ik ze 'maar' een uurtje zie geven.

Laatst bewerkt:
Weer Prodigy :ROFLMAO:. Tis misschien jammer maar de term 'weer' is niet van toepassing op deze en RW.
Ik betrek dit puur op mezelf hoor. Ik ga niet eens elk jaar naar een festival en dan toch zoveel namen die ik al (op Werchter) heb gezien en niet per se weer hoef te zien.

de line up is nog lang niet compleet, maar tot nu toe vind ik het best veel meh en weinig echte parels

Hoi, ik ben nog nooit naar RW geweest, maar wel naar Graspop. Denk je dat Cure en APC tegelijkertijd op verschillende podia zullen spelen of is het mogelijk om ze allebei te zien? Greetings from Germany
welkom!
Op dit moment nog alles behalve duidelijk.
ALS ze allebei afsluiten (the Cure sowieso) en APC in The barn dan heb je overlap van max. 1/3 schat ik . The Cure zal lang spelen, dus de kans op overlap is dan groter. BIj Headliners die 1,5 uur komen staat de Barn er vaak niet tegelijk gepland.

maar APC zou evengoed de 3e naam op de Main kunnen zijn , geen idee

• On fire
Waarderingen: RobsZombie

Users who are viewing this thread