Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik had stiekem gehoopt dat ze er ook gingen staan.. Nu ja voorlopig toch wel content met Papa Roach / Linkin Park. Als de leak klopt ivm Yungblud toch wel een vrij sterke affiche.
Indeed but they are still names such as Rise Against, Yungblud, Kaleo or The Rasmus which could fit pretty well and are touring in Europe at the same time
Dat is inderdaad heeeeel vreemd. Dan had daar eender wie toch goed kunnen staan toch.
Haal desnoods Brutus ff op, die hebben nog geen tour staan maar willen vast wel voor LP staan. Dit Zwangere Guy slaat kant noch wal.
Ze hebben schrik dat iedereen tegelijk op het terrein of de parking gaat toekomen. Perfect voor de spreiding zo. Met de gedachte dat hij het festival zou gaan openen.
Ze hebben schrik dat iedereen tegelijk op het terrein of de parking gaat toekomen. Perfect voor de spreiding zo. Met de gedachte dat hij het festival zou gaan openen.
Die staat sowieso gewoon midden in de namiddag hoor met nog tweetal namen voor hem, maar zeker geen opener lijkt me. TBA - TBA - Zwangere Guy - Papa Roach - TBA? - Linkin Park
Die staat sowieso gewoon midden in de namiddag hoor met nog tweetal namen voor hem, maar zeker geen opener lijkt me. TBA - TBA - Zwangere Guy - Papa Roach - TBA? - Linkin Park