Rock Werchter 2026

Je kijkt drie dagen niet op het forum en er zijn op eens bijna 100 paginas bij.. gaat vast over wat voor een leuke jongen die Lewis capaldi is.

Maar eens op het gemakje bijlezen dit weekend 🙈

Nog even naar de volgorde op de App gekeken, en Lewis Capaldi (Vrij) staat na Moby (Zon). Krijgen we dan:
- 4 HL (M&S, The xx, Gorillaz, The Cure)
- 2 Sub (21P (zat) & Moby (Zon)
- Lewis Capaldi als 3de laatste ?
- Prodigy in the Barn

• Leuk
Waarderingen: JP5
Nog even naar de volgorde op de App gekeken, en Lewis Capaldi (Vrij) staat na Moby (Zon). Krijgen we dan:
- 4 HL (M&S, The xx, Gorillaz, The Cure)
- 2 Sub (21P (zat) & Moby (Zon)
- Lewis Capaldi als 3de laatste ?
- Prodigy in the Barn
Kan ook zijn dat ze 21P en Moby zien als co-head, en Lewis “maar” als sub (?)

OK, “you convinced me”. Ik zal ook eens beginnen inluisteren in The xx.
Wie weet raak ik ook wel in de ban. En anders zijn we 2 dagen (vrij en za) op tijd thuis)
de daad bij het woord gevoegd, en gisteren tijdens het werk eens ingeluisterd in the XX.

Helaas is daarmee ook het meeste gezegd, het verveelt of stoort niet op de achtergrond tijdens het werk, maar voor mij niet iets waar ik naar uitkijk op RW, en al zeker niet als HL.

Maar ja, smaken verschillen en gelukkig staat er met M&S, Gorillaz en the Cure en Moby al heel wat moois, en ik ben heel benieuwd naar het pakketje van vandaag.

• Leuk
Waarderingen: festirock en heylekoe
Zo, die prijzen voor de Hive Resort beteren er idd niet op… Ze lijken wel alle opties naar elkaar wat te doen toegroeien, door ook de goedkopere opties wat te verduren, maar wat is een BoHo toch belachelijk veel verduurd op 3 jaar tijd…

Zo, die prijzen voor de Hive Resort beteren er idd niet op… Ze lijken wel alle opties naar elkaar wat te doen toegroeien, door ook de goedkopere opties wat te verduren, maar wat is een BoHo toch belachelijk veel verduurd op 3 jaar tijd…
Vond ik ook al zo vreemd, abnormale stijging.

Ik verwacht naast APC vandaag nog wel wat meer gitaren. Iets van Interpol, Tramhaus, All them Witches, Model/Actriz?

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread