Rock Werchter 2026

Ik kijk nu eigenlijk pas naar de setlist van Gorillaz maar man! Wat een heerlijke setlist. Alle klassiekers worden achter elkaar over het veld geblazen. Dat belooft wel een setje te worden hoor.
Wel even de vraag hoe die er straks uitziet na drop nieuwe album.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik kijk nu eigenlijk pas naar de setlist van Gorillaz maar man! Wat een heerlijke setlist. Alle klassiekers worden achter elkaar over het veld geblazen. Dat belooft wel een setje te worden hoor.

Kijk ik het meest naar uit! Dat hele Gorillaz repertoire heeft bij mij sowieso een lange houdbaarheidsdatum, lijk ik maar niet zat te worden.

Hier net twee collega's die ofwel nooit geweest zijn al of lang geleden en nu wel gaan omdat er wel veel leuke namen al staan. Twee twintigers zowaar 🙈, dus er zal altijd wel een publiek zijn of mensen die x of y nog niet gezien hebben, ook al stonden ze er al vaak.
Allemaal heel persoonlijk ook denk ik dan. Bij mij vragen twintigers op het werk wie the xx is. En vanmorgen bij de aankondiging van capaldi: dan wordt vrijdagavond drinkavond

Voor de mensen die nog geen Presale ticket hebben. Succes met de verkoop morgen!

Vanuit het Festileaks team hebben we een klein vraagje waar jullie ons bij kunnen helpen. We hebben ons als Festileaks aangesloten als affiliate bij Ticketmaster. Dat betekent dat wij een klein bedrag krijgen voor iedereen die via ons platform een kaartje koopt voor festivals op Ticketmaster.

Dus bij deze. Mocht je dit weekend een ticket gaan scoren, wil je dan eerst even op deze link klikken.Hiermee kunnen wij Festileaks gratis in de lucht houden en ook leuke dingen blijven organiseren/teruggeven aan de community.
Het kost jullie voor de rest natuurlijk helemaal niets extra's, en je haalt gewoon officiële tickets :)

Link:
Link om kaartje te kopen :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor de mensen die nog geen Presale ticket hebben. Succes met de verkoop morgen!

Vanuit het Festileaks team hebben we een klein vraagje waar jullie ons bij kunnen helpen. Sinds dit jaar hebben een samenwerking met verschillende festivals, omdat wij als Festieaks community, en daar behoren jullie als Forum ook bij, het hele jaar iedereen enthousiast maken over deze festivals. Daardoor verdienen wij bij iedereen die op onze link heeft geklikt en binnen 30 dagen een kaartje koopt een klein bedrag. Hiermee kunnen wij Festileaks in de lucht houden en ook leuke dingen blijven organiseren/teruggeven aan de community.

Dus bij deze de vraag. Mocht je morgen een ticket gaan kopen morgen, wil je dan eerst even op deze link klikken.
Het kost jullie voor de rest natuurlijk helemaal niets extra's :)

Link:
Link om kaartje te kopen :)
Geklikt.

• Geweldig
Waarderingen: JB.
Wel even de vraag hoe die er straks uitziet na drop nieuwe album.
Op Werchter Boutique destijds hebben ze veel klassiekers en vrij weinig nummers uit hun nieuwste album toen gespeeld. Voor mij zelfs teleurstellend weinig want was fan van dat album (Song Machine).

• Leuk
Waarderingen: Wout_VS
serieuze stunt!
Ter info, Rock Zottegem komt morgen effectief met een aankondiging, dus dan wordt het Neil Young in mijn geboortestad.
dat er een grote verrassing aan zat te komen tussen de festival aankondigingen was dus niet gelogen! Erg sterk geboekt in dat geval!

Op Werchter Boutique destijds hebben ze veel klassiekers en vrij weinig nummers uit hun nieuwste album toen gespeeld. Voor mij zelfs teleurstellend weinig want was fan van dat album (Song Machine).
Opzich ook wel begrijpelijk. Op elk liedje was weer een samenwerking met een andere artiest te horen op dat album. Misschien hebben ze er toen voor gekozen om dat niet live te gaan doen als die andere artiest er niet bij kan zijn?

Users who are viewing this thread