Best Kept Secret 2026

Niet volledig omver geblazen, maar toch weer een stuk of 6 namen erbij waar ik nu al weet dat ik die graag zou willen zien:
Yard Act, Grote Geelstart, Model/Actriz, Nation of Language, Sharon van Etten & Hayley Williams. Daarnaast vind ik het zelf ook wel prettig om bij artiesten als Weval & Jungle by Night te kijken, mocht er niet zoveel anders te doen zijn.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Hayley Williams is een aangename verrassing! Haar nieuwe album beviel mij goed. Ik kijk er ook naar uit om Weval live te zien. Zo snel opnieuw Merol had niet perse gehoeven.

Mijn verwachtingen waren waarschijnlijk iets te hoog na de goede eerste drop, waardoor ik wel wat teleurgesteld ben.
Maar wel een paar fijne zaken. Voor wie Ão nog niet kent, zeker eens naar één van hun live performances luisteren, want enorm beklijvend.

Nick Cave + Hayley Williams + Wolf Alice + Job Jobse + Aldous Harding + Nation of Language op die zaterdag gaat wel wat tickets schuiven hoor. Was die Cave dag de vorige keer snel uitverkocht?

Voor mij echt een enorme goede lading aan nieuwe namen. Gewoon al 6 namen die in mijn playlist staan. Er zitten pareltjes tussen❤️

Mula B gaat gewoon de TWO afsluiten. Niet mn ding, maar tof dat ze artiesten omarmen en hoge spots durven geven.

• Leuk
Waarderingen: splinter013
Gevoelsmatig een matige drop (helaas). Heel weinig behoefte aan aan artiesten als Merol en Sophie Straat... Zaterdag een heerlijke dag. Vrijdag tegenvallend.

Hayley erbij, heel nice! NewDad ook. Deftige worp weer. Vrijdag moet nog goed ingevuld worden verder.

Om m'n eigen vraag maar eens te beantwoorden: ik zie geen enkele dag meteen uitverkopen met dit programma. Weekendkaarten zullen wel aardig gaan. Ik zie dat ze voor het laatst een uitverkochte dag hadden met AM in 2018?

Users who are viewing this thread