Rock Werchter 2026

Legendarisch zwak deze bovenkant. Verklaart natuurlijk wel waarom ze de prijs nagenoeg gelijk hebben gehouden. Ga er maar aanstaan, 340 euro aftikken voor dit gedrocht.
Combiticket is 315. Wat toch wel een mooie prijs is vergeleken met andere festivals die minder lang duren.

Maar goed, programma moet wel je ding zijn natuurlijk.
Ik blijf het zeggen, ze missen een kapstok dit jaar. De naam waarvoor mensen combi kopen ontbreekt.

Dus:

The Prodigy - Mumford & Sons
Lewis Capaldi - The XX
TOP - Gorillaz
Moby - The Cure

Met dan als derde laatste The Offspring, Teddy Swims, Little Simz, nog iets? Te verdelen over de vier dagen. Morgen kennen we ook groot deel van tentheadliners.

Dus:

The Prodigy - Mumford & Sons
Lewis Capaldi - The XX
TOP - Gorillaz
Moby - The Cure

Met dan als derde laatste The Offspring, Teddy Swims, Little Simz, nog iets? Te verdelen over de vier dagen. Morgen kennen we ook groot deel van tentheadliners.
Simz als barnhead?

Combiticket is 315. Wat toch wel een mooie prijs is vergeleken met andere festivals die minder lang duren.

Ik blijf het zeggen, ze missen een kapstok dit jaar. De naam waarvoor mensen combi kopen ontbreekt.
Gohja. Mad Cool doet toch ook niet onder? Da's goedkoper en 4 dagen. Primavera is 15 euro meer en je krijgt wel een pak meer podia, exclusieve sets en waar voor je geld.

Roskilde is duurder ja, maar die duurt in feite ook 6 dagen.

Thanks voor de correctie, ff aangepast. Heb van 140 en 315 in mijn hoofd 340 gemaakt.

Vrijdag wordt dus een dagje met een popinsteek, als het effectief Teddy - Capaldi - The XX wordt.

De gedoodverfde Bazart voor Teddy?

• Haha
Waarderingen: phil
Ik was al afgehaakt vlak na The Cure (dat ik trouwens wél een deftige naam vind), en 7 namen later heb ik mij dit absoluut nog niet beklaagd. Voor mij persoonlijk is dit gewoon te weinig, om uiteenlopende redenen. Het was ooit anders. Het was écht ooit helemaal anders... Pijnlijke vaststelling dat RW van zijn pluimen verliest. Als je ziet wat er wel allemaal tourt maar (nog?) niet staat dit jaar...

Users who are viewing this thread