Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Cool om Harry Mack op de DTRH line-up te zien, ken die vooral van z'n freestyle-raps op sociale media. Best wel indrukwekkend hoe hij random woorden opgelegd door z'n publiek zo snel verwerkt in z'n raps.
Ik wilde niet wéér de knuppel in het hoenderhok gooien. Maar het valt wel op. Perceptie is veel: 1/7 grote namen heeft als lid/wordt gefront door een vrouw. Als je hoort dat er dan zo veel aanbod zou zijn.. Is dat gewoon wat jammer. Bij DTRH, toch al een festival met een bepaalde grootte kan het wel. Ook het middensegment is zeer gevarieerd.. Ma bon, wie weet maakt de organisatie de affiche nog wat evenwichtiger..
Die gaan het ook niet laten bij 1 festivaloptreden in Spanje. Daar komen gewoon nog wat data bij alleen zitten ze bij veel festivals in de 2e of 3e worp...
Lijkt ook aannemelijk idd. Al blijf ik neigen naar Teddy - The xx. Beetje zoals London Grammar - The Killers in 2018.
Denk dat het oorspronkelijk wel de bedoeling gaat zijn geweest om TWOD/ Lorde/Sabrina/.. een plek te geven, maar die (tour)plannen nog gewijzigd zijn. En er geen geschikte alternatieven voorhanden waren.
Vandaar The Prodigy op donderdag (als sub) en Teddy Swims of Editors op vrijdag.
Het gaat me ook niet zo zeer om the Prodigy op zichzelf. Ik zou er zelf waarschijnlijk nog heen gaan ook, precies om deze reden. Maar met alle acts bij elkaar die nu zijn aangekondigd is het toch net alsof je terug in de tijd gaat? Balans lijkt helemaal zoek
Het woord boomer is al even afgezaagd als The Prodigy zonder Keith.
Twee, ik denk dat degene die hier enthousiast van worden, net vooral diegene zijn die te laat geboren zijn om ze al meerdere keren gezien te hebben in hun prime. Hetzelfde gaat deels op voor Moby.
Het gaat me ook niet zo zeer om the Prodigy op zichzelf. Ik zou er zelf waarschijnlijk nog heen gaan ook, precies om deze reden. Maar met alle acts bij elkaar die nu zijn aangekondigd is het toch net alsof je terug in de tijd gaat? Balans lijkt helemaal zoek
Ik snap je punt, maar aan de andere kant hoor je mensen klagen dat er te weinig legacy acts zijn (zoals vorig jaar), en vond iedereen de line-up van 2022 juist geweldig. Als organisator zou ik ook niet weten wat er dan anders moet.
Na het eerder oreren over Glasto wil ik er hier eentje uitpakken die ook tot mijn hoogtepunten hoorde: Grandson! Enorm energiek optreden mét een boodschap. Zet hem maar op The Slope of in één van de tenten voor een mooi stukje knallen.