Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor mij heeft Prodigy hetzelfde probleem als Cypress Hill... houd ze weg van Graspop! Ik wil niet klagen, maar ik hoop dat Graspop een "Metal Meeting" blijft en geen "Graspop Alternative Meeting" wordt. Het is al gênant genoeg om te zien wat er van "Rock" Werchter is geworden!
Iets als The Prodigy staat er ieder jaar wel, een elektronische band die zijn muziek live speelt.
Alleen staat het meestal in de tenten en niet als mainstage headliner.
Denk wel dat het prima zou werken op Graspop
Tenacious D zou ik erg zwak vinden, is toch meer een meme band. prima om ze een keertje te boeken hoor maar niet op die positie
Amon Amarth zou ik wel waarderen maar ik zie ze die niet boven limp bizkit en within temptation plaatsen
Tenacious D zou ik erg zwak vinden, is toch meer een meme band. prima om ze een keertje te boeken hoor maar niet op die positie
Amon Amarth zou ik wel waarderen maar ik zie ze die niet boven limp bizkit en within temptation plaatsen
Maar waarom??? Een hiphopgroep als headliner op GMM?? Je gaat te ver, dat zou gewoon onzin zijn. (Ik heb niets tegen Cypress Hill, maar ze zijn gewoon geen Graspop-groep... tenminste niet als headliner.)
Iets als The Prodigy staat er ieder jaar wel, een elektronische band die zijn muziek live speelt.
In de basis zou ik The Prodigy een zwakke headliner vinden (helemaal na het overlijden van Keith Flint), maar het zou me ook weer niet verbazen als ze bij gebrek aan beter toch gebombardeerd worden op die donderdag. De combi Limp Bizkit > The Prodigy zou natuurlijk ook wel heel goed werken voor een groot deel van de doelgroep. En nostalgie scoort merken we maar weer.
In de basis zou ik The Prodigy een zwakke headliner vinden, maar het zou me ook weer niet verbazen als ze bij gebrek aan beter toch gebombardeerd worden op die donderdag. De combi Limp Bizkit > The Prodigy zou natuurlijk ook wel heel goed werken voor een groot deel van de doelgroep. En nostalgie scoort merken we maar weer.
Hoop nog steeds dat Shinedown de ontbrekende sub is
Stonden ook bij een festival op een uitgelekte poster geloof ik, dus de vraag is of dat die hun tourplannen gecanceld hebben of dat ze gewoon nog niet bekendgemaakt mochten worden
zou niet raar zijn op zich. Vorige tour van AB was met shinedown dacht ik. gaat dan wel heel erg divorced dadrock tour op maar voor mij zeker ok
Daughtry er nog ergens bij en das wel een een topdag voor de (hard)rock fans. met bands die niet veel komen
Voor mij heeft Prodigy hetzelfde probleem als Cypress Hill... houd ze weg van Graspop! Ik wil niet klagen, maar ik hoop dat Graspop een "Metal Meeting" blijft en geen "Graspop Alternative Meeting" wordt. Het is al gênant genoeg om te zien wat er van "Rock" Werchter is geworden!
Valt Carpenter Brut onder ''iets als The Prodigy''? Wil er ook wel voor waken dat met dat soort acts en dingen als Hollywood Undead het niet teveel een ratjetoe wordt. Ik zie ook wat mensen Cypress Hill bijvoorbeeld noemen, en 1 zo'n gekke act er tussen kan best wel, maar in het bijzonder die zaterdag staan er wel echt veel acts die beter op een Pinkpop passen wat mij betreft en daar kom ik niet voor naar een metal meeting.
Als je van de diversiteit houdt zoals op Pinkpop, Rock Werchter, Paaspop, prima. Maar als het meer die richting op gaat haak ik echt af. En als bij de laatste +/- 30 namen er ineens 3/5 namen als Cypress Hill en Prodigy staan als best grote namen... terwijl er gewoon binnen het metal genre van alles op tour is... dan zijn we een beetje de weg kwijt.
Ze passen gewoon niet op Graspop. Afsluiter MD zou een leuke spot zijn maar daar voor komen ze niet vrees ik, en eigenlijk ook terecht. Die band tourt zo weinig in Europa dat die ineens een deftig plekje moeten krijgen en dat is er niet voor hun op Graspop. Want dat zou hen niet de eer aandoen die ze verdienen. Dan worden ze beter met een eigen zaalshow geprogrammeerd wat tot hier toe altijd het geval is geweest als ze hier kwamen
Los daarvan lijkt de band niet op tour te zijn, en zijn ze ook gewoon geen Machine Head. Machine Heads is de ideale Graspop band, Tenacious De.
Alcatraz zou dit oplossen als "special aftershow", geen idee of dit al ooit gedaan is op graspop. Exclusieve show met wat extra pyro / productie kan wel werken in mijn ogen, maar ik zie Graspop het niet doen