Rock Werchter 2026

Benieuwd zeg. Dat hij zo snel na 2025 terug in Europa zou zijn had ik niet gedacht. Ga sowieso weer gaan kijken naar hem, maar de vakantieplanning he :) Nu, de komende 2 weken wordt heel veel duidelijk denk ik.
Ik vermoed Werchter Classic of Rock Zottegem...

Inderdaad, een band die je echt bijna elk jaar ergens in ons land kan zien. Was naar hun vorige show in vorst en dat zat toch ook wel opvallend vol toen.
In Vorst was ik er ook bij ja. Zo goed als uitverkocht toen.

En er wordt hierboven toch wat te smalend gedaan over Pixies. Hits genoeg, ook nog Debaser en Hey bv. En ook genoeg andere songs met een bizar kantje, met een goede hoek af. Heerlijke band vind ik.

Alles onder de 20 wordt tegenwoordig ook wild van Six, Seven, ideale verbindende band dus 😉
Question Mark What GIF by MOODMAN

Ik heb het van de week nog opgezocht omdat je het vaak ziet passeren. Maar ik snap het nog steeds niet.
Voordeel is, die kinderen ook niet per se. Gewoon grappig om te doen. Het is alleen oppassen op je woorden, anders komt ie naar voren.

In Vorst was ik er ook bij ja. Zo goed als uitverkocht toen.

En er wordt hierboven toch wat te smalend gedaan over Pixies. Hits genoeg, ook nog Debaser en Hey bv. En ook genoeg andere songs met een bizar kantje, met een goede hoek af. Heerlijke band vind ik.
Best grote fan van geweest, maar als je 1 of 2 keer gezien hebt, heb je het ook wel gezien. Spelen eigenlijk elke keer een beetje een soortgelijke set met dezelfde nummers, omdat die laatste albums zo weinig toevoegen.

Momenteel in de zeventig songs gespeeld in 2025 (https://www.setlist.fm/stats/pixies-2bd6846a.html?year=2025). Zij variëren heel wat hoor, geen enkele setlist is dezelfde. Klopt natuurlijk van die laatste albums, maar als de eerste albums van dusdanige kwaliteit en ... zo invloedrijk zijn ...

Hoop alleszins dat ze op Werchter staan, maar ze kunnen ook op andere festivals een hogere positie innemen natuurlijk.

Users who are viewing this thread