Graspop Metal Meeting 2026

Prijs bij de andere inferno accommodaties lijkt wel te kloppen. Enkel de tip-ups zijn duurder dan de site vermeld.

Wow, het ging zo snel met doorklikken bij mij dat het me niet eens is opgevallen! Ik ga hier wel een mail aan wagen richting organisatie, want die 50 euro wil ik wel graag terugkrijgen.
Ik realiseerde het nu net pas na het checken van het forum
Zonder na te denken die 649 afgerekend want ik dacht dat verschil is gewoon de borg
Had helemaal niet door dat ze zonder iets te zeggen de prijs van 50 euro erbij hebben gegooid

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik realiseerde het nu net pas na het checken van het forum
Zonder na te denken die 649 afgerekend want ik dacht dat verschil is gewoon de borg
Had helemaal niet door dat ze zonder iets te zeggen de prijs van 50 euro erbij hebben gegooid
Hier ook pas gezien op het forum.

Wow, het ging zo snel met doorklikken bij mij dat het me niet eens is opgevallen! Ik ga hier wel een mail aan wagen richting organisatie, want die 50 euro wil ik wel graag terugkrijgen.
Ga je van een kale reis terugkomen, als je de voorwaarde accepteerd bij ticketmaster is de prijs die je betaald hebt bindend zou ik denken.

Ik heb meteen de bijgevoegde mail gestuurd. Het helpt wellicht wanneer ook de andere 'gedupeerden' een mailtje sturen!

Bijlagen

• Screenshot_20251108_102146_GMX Mail.jpg
    Screenshot_20251108_102146_GMX Mail.jpg
    228 KB · Weergaven: 60
Ben toch bang dat het een geval gaat worden van: Er kunnen geen rechten ontleent worden aan de informatie van de site.

Tip-up in de pocket!
Prijs op de site lijkt wel niet te kloppen... Staat €449 maar in werkelijkheid is het €499 lol

Gek genoeg gebeurt zoiets tegenwoordig bijna ieder jaar, maar valt het wel altijd duurder uit ipv goedkoper :ROFLMAO::unsure:

Ik heb meteen de bijgevoegde mail gestuurd. Het helpt wellicht wanneer ook de andere 'gedupeerden' een mailtje sturen!
heb zojuist ook een mail gestuurd
heb ook nog een screenshot kunnen maken van de oude prijs dus mocht iemand deze nog willen laat maar weten
ben ook bang dat het niet veel gaat uithalen maar wel een bijzondere actie dit

Inderdaad, zag het ook.
Snel fout verdoezelen..
Klopt.

De Tip-ups stonden aan 449 euro. Alle Tip-ups verkopen uit aan een prijs van 499 euro per tent. Nadat ze uitverkocht zijn, past Graspop de prijs op de site aan. Ik wil hier niet te zeer over klagen aangezien ik weet dat festivallen sowieso een dure hobby is, maar 50 euro is toch wel een degelijk bedrag. Aangezien ze het eerst aanbieden aan 449 euro, voel ik me wel deels bekocht. Zeker met de "subtiele" aanpak van Graspop om de fout in de kiem te smoren.

Combi vip en tip-up binnen. Wachtrij Inferno stond ik 527e. Voor Combi Vip stond ik 5e. Vorig jaar was ik er niet in geslaagd om een tip-up te bemachtigen. Toen maar die 2P boutique tent gepakt. Ik denk niet dat ze toen die boutique tenten allemaal verhuurd hebben gekregen. Misschien dit jaar terug meer tipup tenten op de Inferno en wat minder boutique tenten

• Leuk
Waarderingen: won666

Users who are viewing this thread