Ik ben naar … geweest en het was …

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
In het treintje terug van Clipse in 013. Ze lieten weer even zien wie de baas is. Wel jammer dat het maar een uurtje duurde.

Voorprogramma .jev was ook wel aardig.
Clipse had ik graag willen zien. Maar ik had al kaarten voor Kae Tempest en tering dat was ook goed zeg. Had ik niet willen misen.

Fabuleus goed. En shout out voor Jacob Alon, het voorprogramma. Heel erg goed. Geweldig ook dat op zijn vraag of er queer people waren iemand keihard gruntte “yeah”.

Laatst bewerkt:
Clipse had ik graag willen zien. Maar ik had al kaarten voor Kae Tempest en tering dat was ook goed zeg. Had ik niet willen misen.

Fabuleus goed. En shout out voor Jacob Alon, het voorprogramma. Heel erg goed. Geweldig ook dat op zijn vraag of er queer people waren iemand keihard gruntte “yeah”.
Zo zonde dat Alon morgen in Eindhoven er niet bij is. Had hen graag gezien.

Ik moest vandaag kiezen tussen Blood Orange, Flipse, Kae Tempest en Perfume Genius. Gekozen voor Blood Orange. Niet ontevreden, maar je merkt aan alles dat het geen beste zanger is. Wel vet dat de Grote Zaal op deze manier wordt gebruikt

Terug van een ouderwetse screamo-avond in jeugdcentrum Bouckenborgh met Dooie Mus, Ckollontaj en City of Caterpillar. Ckollontaj was een dissonant op deze avond en zo kondigden ze zichzelf ook aan. Was een combi van elektronica, gitaar en (schreeuw)zang. Maar Dooie Mus daarentegen: allemachtig dan heb je het wel over screamo hoor! 2 man sterk en een bak herrie dat ze kunnen maken: heerlijk. Vooral het nummer 'Straks'. En dan City of Caterpillar. OUDERWETS goed. Wat een energie, wat een heerlijke combi van de drie zangers/schreeuwers en wat een drummer: niet normaal. De set begon gelijk fantastisch met 'And You're Wondering How a Top Floor Could Replace Heaven' en ging daarna fantastisch door. Genoten! Gelijk ook maar even het album Mystic Sisters gekocht (de S/T hadden ze helaas niet).

Laatst bewerkt:

Ik kreeg al wat filmpjes door uit de zaal. Stom eigenlijk dat ik hier niet gewoon bij was.

Ik ben afgelopen zondag naar S10 x Froukje geweest in de Ziggo Dome. Natuurlijk ben ik helemaal objectief om hier een mening over te geven maar ik vond het echt heel goed. Vond het heel fijn en leuk dat ze zowel samen songs deden maar ook een heel stuk alleen S10 en haar band en een heel stuk alleen Froukje en haar band. Aan het einde van de shows zowel S10 als Froukje als de 2 bands tegelijkertijd op het podium zorgde voor een knallend einde. Vond het ook heel leuk gedaan dat er af en toe filmpjes kwamen van elkaar aan elkaar gericht. S10 die over haar broer begint blijft toch elke keer een emotioneel moment, De 2 uur waren eigenlijk voorbij voordat ik erg in had, Tempo zat er lekker in en het viel geen moment stil. In eerste instantie baalde ik ervan dat ik ik mijn staanplaatsen moest verkopen en zitplaatsen moest kopen vanwege knieproblemen maar toen ik zag hoe vol de zaal stond was toch wel blij dat ik zitplaatsen had wat tering wat stond dat publiek op elkaar gepropt zeg. Ook dus wel weer redelijk wat jong publiek afgevoerd zien worden door de ehbo. Verder had ik alleen wel meet samenwerking verwacht of dat ze meer liedjes van elkaar zouden doen. Maar goed ik heb genoten :)

• Confetti
  • Leuk
Waarderingen: Dante en Dr. Hannibal
Was geweldig inderdaad! De sfeer (op de debiele rowing moshpits na) was heerlijk en 013 ook gewoon een fijne zaal!

Vanavond weer totaal wat anders, zin in!!
Hoort ook wel een beetje bij een king gizz show he dat roeien.

Vond dat het wat rustigere stuk bij Fishing for Fishies en Smoke and Mirrors inderdaad de vaart er wat uit haalde. Je ziet dan gelijk dat mensen in het publiek wat beginnen te klieren wat toch zonde is. Gelukkig ging het op het einde nog goed los bij Magma. En man wat was die uitvoering van Muddy Water geniaal.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Was geweldig inderdaad! De sfeer (op de debiele rowing moshpits na) was heerlijk en 013 ook gewoon een fijne zaal!

Vanavond weer totaal wat anders, zin in!!
Ja ik had sowieso geen zin in de drukte midden voor dus stond lekker aan de zijkant, sfeer was top daar, mensen waren lekker aan het dansen en gingen net zo goed mee in de show maar geen overdreven geduw en getrek. De rowing pits storen ook minder als je het van een afstandje ziet gebeuren :)
Ik vond dat het wel een beetje met pieken en dalen ging. Hele toffe hoogtepunten, maar soms ook stukjes die wat kabbelden. Toch wel leuk om het ook op deze manier een keer te zien en heel veel zin in vanavond!
Ja die kabbelende stukjes tussendoor had ik mij wel op ingesteld van tevoren, heb je in al die rave sets wel, soms een tikje saai maar ook wel lekker dat je zelf niet constant aan hoeft te staan vond ik. Even tot rust komen voor je met zijn allen weer opbouwt naar de volgende piek. En de pieken bereikten grote hoogtes inderdaad!

Heel benieuwd hoe het zich gaat verhouden tot vanavond, hoe de crowd daar gaat reageren. Ga zelf wel het midden weer vermijden in ieder geval. Onwijs veel zin om de orkestrale arrangementen te horen en wil daarbij niet te veel afgeleid worden door allerlei crowd activiteiten.

Hoort ook wel een beetje bij een king gizz show he dat roeien.

Het is gewoon debiel en totaal niet de vibe imo en met mij zijn vele andere fans die zich hieraan storen. Zie ook hele Reddit discussies hierover

Maar ach, belangrijkste is dat het vet was gisteren!

Het is gewoon debiel en totaal niet de vibe imo en met mij zijn vele andere fans die zich hieraan storen. Zie ook hele Reddit discussies hierover

Maar ach, belangrijkste is dat het vet was gisteren!
Vet was het absoluut. Helaas geen Intrasport of Cyboogie in de setlist, waar ik wel op gehoopt had, maar wel hele vette andere uitvoeringen.

Vet was het absoluut. Helaas geen Intrasport of Cyboogie in de setlist, waar ik wel op gehoopt had, maar wel hele vette andere uitvoeringen.
Er was een vleugje Cyboogie te horen in het begin van The Bitter Boogie dacht ik, maar was vet geweest om die volledig te krijgen inderdaad. Had zelf wel The Grim Reaper ook op mijn verlanglijstje staan dus was erg blij die wel te horen, was ook inderdaad wel het bommetje wat ik verwachtte :)

• Leuk
Waarderingen: Tinus101

Users who are viewing this thread