Best Kept Secret 2026

In de TWO na de ONE headliner kan hij best iets spannends brengen, hoop ik.
Vroeg me af waar hij zou staan toen ik zijn naam zag. De TWO zal het zijn als hij echt een speciale "show" heeft, maar de Secret was afgelopen jaar met Danilo Plessow en Antal echt veel te leeg, misschien willen ze dat voorkomen dit jaar.

Vet, maar ook weer matig. Veel Nederlandse acts in de midden klasse die niet heel bijzonder zijn. Hopelijk zijn dit de enige in deze klasse. Burger Service mag wel langs komen.
Lijkt er op dat ze hebben ze bespaard hebben op de vormgeving .
Ze zijn weer terug gegaan kwa simpelheid zoals voor corona. Ben benieuwd of ze dit ook door trekken in het terein. Meer muziek, minder poespas.
Voor mij komt het juist totaal niet over alsof ze bezuinigen in de vormgeving. Een paar jaar toch redelijk dezelfde stijl aangehouden. En nu alles even helemaal over de kop: Nieuwe website, nieuwe vormentaal, nieuwe typografie, etc.

Ik ben over zowel de namen als de nieuwe stijl super enthousiast.

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo en noid
Vroeg me af waar hij zou staan toen ik zijn naam zag. De TWO zal het zijn als hij echt een speciale "show" heeft, maar de Secret was afgelopen jaar met Danilo Plessow en Antal echt veel te leeg, misschien willen ze dat voorkomen dit jaar.
Ja, de SECRET heeft nog altijd te weinig profiel. Door de ligging moet je er ook heel bewust naartoe (willen) gaan. Dat helpt niet echt als je spontaan rondslentert.

Gemengde gevoelens hier. Op zich wel blij dat 'de grote headliners' terug zijn. Helpt altijd wel om twijfelaars in onze groep over de streep te trekken. En de ONE verdient ook gewoon een vol strand om de dag af te sluiten. Maar ergens had ik eerder gehoopt op iets (voor BKS) frissere headliners als David Byrne, Turnstile, Little Simz, The xx, Lorde of Tame Impala. Maar met de huidige worp mogen we zeker ook niet klagen.

In de undercard alvast wel heel tevreden met Ethel Cain (eindelijk!), Tropical Fuck Storm (eindelijk x2!), Mac Demarco (heerlijk in 2019!), Wolf Alice en Joey Valence. Ik hoop dat daar de komende maanden nog wat moois bijkomt (o.a. Blood Orange, Father John Misty, Geese, BCNR, Dry Cleaning, Maruja en Folk Bitch Trio als het even kan 🙏).

Gemengde gevoelens hier. Op zich wel blij dat 'de grote headliners' terug zijn. Helpt altijd wel om twijfelaars in onze groep over de streep te trekken. En de ONE verdient ook gewoon een vol strand om de dag af te sluiten. Maar ergens had ik eerder gehoopt op iets (voor BKS) frissere headliners als David Byrne, Turnstile, Little Simz, The xx, Lorde of Tame Impala. Maar met de huidige worp mogen we zeker ook niet klagen.

In de undercard alvast wel heel tevreden met Ethel Cain (eindelijk!), Tropical Fuck Storm (eindelijk x2!), Mac Demarco (heerlijk in 2019!), Wolf Alice en Joey Valence. Ik hoop dat daar de komende maanden nog wat moois bijkomt (o.a. Blood Orange, Father John Misty, Geese, BCNR, Dry Cleaning, Maruja en Folk Bitch Trio als het even kan 🙏).
Deze wishlist onderschrijf ik van harte! Met als extra wensen Yumi Zouma en Angie McMahon.

• Leuk
Waarderingen: BeWario en submarine
Ik heb hier toch een gemengd gevoel bij...

Als je vergelijkt met vorig jaar is dit natuurlijk een hele dikke bovenkant.
Maar verder voelt deze drop uit balans?
Sammy Virji en Job Jobse naast Wolf Alice en Jack White beleef ik als ontzettende uitersten...

...Wat bij mij de vraag oproept welke doelgroep ze willen aanspreken? Ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken.
Ik vind het juist cool dat ze in de uitersten goede namen hebben genomen.

• Leuk
Waarderingen: Bob105
Wordt praktisch zeker een combiticket voor mij. Ik vind headliners belangrijk en toevallig liggen ze alledrie helemaal in mijn straatje.

Dit in combinatie met de premium festivalervaring die BKS biedt belooft een geweldig festival te worden.

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo
BKS heeft toch altijd die boekingen gehad met oa Young Marco en Ki/ki? Met Job en Sammy heb je ook gewoon 2 echt prima DJs in huis waar het publiek wel goed op gaat. Mja, hoe populairder de DJ, hoe meer aversie er tegen is hier op het forum haha.

Ook Mula B krijgt overal goede livereviews.
Mula B deed het zelfs op Draaimolen vorig jaar hartstikke leuk.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: jaigalaar en MarkD
Effe opnemen hier voor Sef: zijn laatste album valt echt reuze mee en hoorde ook positieve geluiden over zijn festivaltour afgelopen zomer, dus scheer die niet meteen over de Mula B - kap zou ik zeggen 😅
Ik vind zijn laatste album erg goed. Heb hem nog niet live gezien dus fijn dat ie er bij is.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Heeft iemand toevallig een beetje zicht op wat die luxere accomodaties op BKS kosten? Zeker weer een extra Festival ticket de neus aan kosten denk ik 🙈

Users who are viewing this thread