Best Kept Secret 2026

Prima headliners. Maar wacht denk ik wel even met kaartje. De kritische ik mis een beetje vernieuwing en vind het erg DTRH'ish aanvoelen. Mula B, Job Jobse, Sophie Straat en Sammy Virji zoek ik totaal niet op BKS.

Maar de positieve ik, 3 sterke headliners en Ethel Cain, Wolf Alivce, Blood Incantation, Getdown Services en Tropical Fuck Storm zijn nice.

Nog geen My Bloody Valentine is een tegenvaller, voor mij een naam die BKS wel zou moeten hebben imo. Maar goed er moet nog flink wat namen komen, en ik hoop dat ze daar iets meer de diepte in gaan.

David Byrne en My Bloody Valentine voor mij wel de belangrijke afwezigen op de poster, hadden voor mij echt DE namen kunnen zijn.

MBV kan wellicht een zaalshow en David Byrne op Lowlands (Bravo afsluiter dan please) of DTRH

Prima headliners. Maar wacht denk ik wel even met kaartje. De kritische ik mis een beetje vernieuwing en vind het erg DTRH'ish aanvoelen. Mula B, Job Jobse, Sophie Straat en Sammy Virji zoek ik totaal niet op BKS.

Maar de positieve ik, 3 sterke headliners en Ethel Cain, Wolf Alivce, Blood Incantation, Getdown Services en Tropical Fuck Storm zijn nice.

Nog geen My Bloody Valentine is een tegenvaller, voor mij een naam die BKS wel zou moeten hebben imo. Maar goed er moet nog flink wat namen komen, en ik hoop dat ze daar iets meer de diepte in gaan.
(nog) geen bevestiging van MBV was voor mij ook even slikken. Maar zoals je ook zelf zegt a shitload met namen moet nog worden bekendgemaakt.

Prachtig affiche, ik kan niet anders zeggen. Een dagkaart ligt dit jaar wel eens in het verschiet schat ik zo.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Mooie start.
Favorieten: Jack White, Nick Cave, Gorillaz, Tropical Fuck storm, Mac DeMarco, Ethel Cain, Ata Kak en Blood Incantation.

Waarom gaan jullie er vanuit dat MBV uberhaupt een (festival)tour gaat doen? Ze hebben toch slechts Primavera op de rol als festival, en los daarvan alleen shows in UK/Ierland en Japan?

Vet, maar ook weer matig. Veel Nederlandse acts in de midden klasse die niet heel bijzonder zijn. Hopelijk zijn dit de enige in deze klasse. Burger Service mag wel langs komen.
Lijkt er op dat ze hebben ze bespaard hebben op de vormgeving .
Ze zijn weer terug gegaan kwa simpelheid zoals voor corona. Ben benieuwd of ze dit ook door trekken in het terein. Meer muziek, minder poespas.

• Leuk
Waarderingen: davadude

Users who are viewing this thread