Tips & tricks vervoer / parking concert- en festivallocaties

Paradiso Amsterdam, jaren geleden eens optreden daar gezien, maar wat is de beste parkeermogelijkheid komende vanuit Belgie? Liefst p+r die vlot te doen is. (Centrum wil ik met de auto vermijden😅)

Paradiso Amsterdam, jaren geleden eens optreden daar gezien, maar wat is de beste parkeermogelijkheid komende vanuit Belgie? Liefst p+r die vlot te doen is. (Centrum wil ik met de auto vermijden😅)
Waar ga je heen? Ligt er een beetje aan of er een wedstrijd in de ArenA of weekenddag oid is

• Leuk
Waarderingen: koekroeck
Op 1 juni is er Toppers in Concert in de Johan Cruijff Arena, dus mogelijk is de P+R die dag daar al vol als je aankomt.

Kijk ook op https://www.amsterdam.nl/parkeren/parkeren-reizen/ voor de precieze voorwaarden voor het P+R-tarief, kan me voorstellen dat je als Belg geen OV-chipkaart hebt, dus dan moet je even opletten wat je doet qua reizen.
Vorige keer in A'dam hebben we gewoon ergens een papieren ticket gehaald voor de terugreis voor het P+R-tarief. Werkt dus ook, maar vereist wat meer planning.

Iemand tips voor een goed hostel/hotel voor een avondje Tolhuistuin? Een waar ik met iDeal/PayPal kan betalen...

Heeft er iemand ervaring met parkeren bij de Koningin Elisabethzaal zaal in Antwerpen?

Iemand nog tips voor parkeren bij Mitsubishi Halle in Dusseldorf?
Daar ligt toch een grote parking bij? Let wel op dat je auto een milieu-sticker heeft.
De keren dat ik naar Dusseldorf ben geweest, heb ik altijd op P+R Südfriedhof gestaan om vanuit daar met de tram de stad in te gaan.

Heeft er iemand ervaring met parkeren bij de Koningin Elisabethzaal zaal in Antwerpen?
Afhankelijk van waar je komt, lijkt me nu het makkelijkste een p+r en dan de metro op? Vanuit Linkeroever is dat maar een paar haltes.

Vanavond naar Alcest in Trix en blijkbaar zal het op vlak van verkeer een ramp zijn, plus Reggie geeft ook een optreden in het sportpaleis (gelukkig nog niet uitverkocht).

Iemand tips qua parking? Dacht aan Parking Oost, maar geen idee hoe vroeg je moet zijn om daar nog een plaatsje te bemachtigen en of er betere mogelijkheden zijn om naar Trix af te zakken. Andere tips voor mensen die uit Gent komen zijn welkom :).

Vanavond naar Alcest in Trix en blijkbaar zal het op vlak van verkeer een ramp zijn, plus Reggie geeft ook een optreden in het sportpaleis (gelukkig nog niet uitverkocht).

Iemand tips qua parking? Dacht aan Parking Oost, maar geen idee hoe vroeg je moet zijn om daar nog een plaatsje te bemachtigen en of er betere mogelijkheden zijn om naar Trix af te zakken. Andere tips voor mensen die uit Gent komen zijn welkom :).
Ik neem afrit Borgerhout en dan richting Trix via de Singel, als je geluk hebt kan je ergens langs de straatkant parkeren voor je aan Trix bent, indien niet is net voorbij Trix na de eerste lichten rechts een kleinere betaalparking, als die volzet is kan je aan de volgende lichten links alsnog Parking Spoor Oost op. Regi begint er pas aan rond 20u30 dus ik zou gewoon goed op tijd komen dat ben ik ook van plan want het voorprogramma BRUIT ≤ is gewoon niet te missen.

• Leuk
Waarderingen: Bjorn121 en nikita
Indigo Parking Zoo-Station of Q-Park Zoo zijn op een paar minuten wandelen.
Geen idee van waar je komt maar je kan eventueel je wagen gratis parkeren aan Kinepolis Antwerpen en daar de bus nemen en afstappen aan eindhalte Fr. Rooseveltplaats.

• Leuk
Waarderingen: gy0n
hou het verkeer maar in 't oog, vanuit Gent tot Trix nu +/- 1u45
Ik moet van zover niet komen dus dat scheelt maar toch ook al een stuk over het uur nu dus op tijd weg is wel de boodschap. Ga jij ook kijken ?

• Leuk
Waarderingen: B0G5

Users who are viewing this thread