Guns N' Roses

„During the opening song at our recent Buenos Aires concert, Axl‘s in-ear monitor pack had only his own vocals in his ears which made him think someone was pranking him with making him sound like Mickey Mouse. The issue was fixed by our tech team and they used the usual pitch correction to make Axl believe he can still sing correctly.“

blijven geruchten rondhangen over GnR naar Download 2026 en de donderdag van Graspop 2026... 😮

het blijft een legendarische band, maar de prestaties van Axl laten imo te wensen over laatste tours, echt benieuwd of meerdere festivals in de zomer van 2026 hier aan toe gehapt hebben, als de geruchten kloppen dan?

Eerlijk hoop ik van wel, ongeacht de prestaties van Axl zie ik ze toch echt enorm graag. Nu is t ook te noemen dat ik een enorm groot Slash fan ben (20+shows) maar hoop dat ze weer een rondje festivals doen. ( hopelijk een ziggo dome show voor NL aangezien ik GNR nog niet in een zaal gezien heb ). Zou voor mij een een reden zijn om een dagje Graspop te doen sinds 2019.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight en jaydee76
Slash stated today on the Eddie Trunk show that Guns N' Roses will tour the USA in 2026. Dates being announced soon!

Slash stated today on the Eddie Trunk show that Guns N' Roses will tour the USA in 2026. Dates being announced soon!
ja, die gaan in 2026 gewoon weer een tour oppakken...
zie wel een aantal festivals de sprong in het diepe nemen

G43ChEHXYAAX0dU

• Leuk
Waarderingen: Wardibal en Festivalgek
tour aankondiging Europa was vorig jaar op 20 november... daar zijn we inmiddels voorbij

neem aan dat Download niet op zichzelf blijft staan, dus tour aankondiging hangt in de lucht voor Europa 2026 🤔

tour aankondiging Europa was vorig jaar op 20 november... daar zijn we inmiddels voorbij

neem aan dat Download niet op zichzelf blijft staan, dus tour aankondiging hangt in de lucht voor Europa 2026 🤔
Zelfde geld voor Noord Amerika. Staat ook nog maar 1 festival. Zal ook daar niet bij blijven neem ik aan.

1763900948170.png

@TDZ had zojuist de primeur in het Tourgeruchten-topic, maar aangezien dit geen gerucht meer is zet ik het hier ook neer in het band-topic.
Ben benieuwd welke datum het wordt. Aankondiging zal niet lang meer op zich laten wachten. Slim om ze hier neer te zetten na het debacle in Weert, waar geloof ik minder mensen op afkwamen dan er in de Ziggo passen.

• Leuk
Waarderingen: TDZ

Users who are viewing this thread