Best Kept Secret 2026

Verrassend wel zo een vroege aankondiging al volgt het dan wel een trend. Ik had de laatste jaren altijd het idee dat ze vaak wat later de namen bekend maakten als ze al een tamelijk volledig programma konden presenteren bij gebrek aan grotere headliners. Dus wie weet hebben ze nog eens een klapper waarbij Cave het meest voor de hand ligt denk ik.

Dan lijkt Jack White mij met afstand de meest haalbare... En ook de act die ik het liefste wil zien ^^
Ik zou eigenlijk wel The Cure het liefste langs zien komen, maar vrees dat die het programma helemaal uit het lood zou trekken.
Een Jack White op TWOD zou beter passen.

Ik overweeg al jaren een dagje BKS, maar The Cure zou mij wel over de streep trekken.

Ben benieuwd volgende week (ook omdat we dan weten welke namen uitgesloten zijn voor DTRH).

Een vroege aankondiging tov vorige jaren geeft mij wel het gevoel dat ze wat leuks in petto hebben, dus ik ben erg benieuwd!

TWOD zou ik een geweldige headliner vinden!
The Cure lijkt me onhaalbaar
Jack White ben ik geen groot fan van, maar zou ook wel een mooie naam zijn

Een naam die we ook niet moeten vergeten als ONE afsluiter is Massive Attack.
Goede live act, staan een week eerder op Primavera, maar zou heel (of te) dicht zijn op DTRH '25 en Spoorpark '24.

• Leuk
Waarderingen: splinter013
Zijn Jack White of The xx niet logischer? The Cure of Nick Cave lijken een beetje te groot voor het festival, toch?

Users who are viewing this thread