Graspop Metal Meeting 2026

Wait Waiting GIF by CBS
Which time today???

• Leuk
Waarderingen: festivalryo en Diana
With announcements starting 11 days before the pre-sale last year, I’m not expecting new names today.

My guess is, announcements start next week, probably on Thursday or something, so that there’s room for 4 HL drops, one undercard announcement and news about the accommodations etc. before the pre-sale sale starts on the 8th of November.

• Winning
Waarderingen: DaanV
Die TBC lijkt me in eerste instantie een middelgrote band te zijn die nog een passage in Belgiƫ heeft, waarvan nog tickets te koop zijn. Of een aankomend nieuw album en de hele tour in ƩƩn keer willen vrijgeven.

Ik denk aan Avatar bijvoorbeeld?

Die TBC lijkt me in eerste instantie een middelgrote band te zijn die nog een passage in Belgiƫ heeft, waarvan nog tickets te koop zijn. Of een aankomend nieuw album en de hele tour in ƩƩn keer willen vrijgeven.

Avatar lijkt me te klein voor die spot, maar dat is gevoelsmatig. Ik heb geen idee wat voor zalen die tegenwoordig spelen namelijk.

Zou dan eerder denken aan een Megadeth of Sepultura met afscheidstour qua formaat. Ervan uitgaande dat Megadeth niet ineens north afsluit met een afscheidstour.

Zou t Avatar zeker gunnen. Groot fan van hun. Weet alleen niet of ze het redden met de metallica tour.

Avatar lijkt me te klein voor die spot, maar dat is gevoelsmatig. Ik heb geen idee wat voor zalen die tegenwoordig spelen namelijk.

Zou dan eerder denken aan een Megadeth of Sepultura met afscheidstour qua formaat. Ervan uitgaande dat Megadeth niet ineens north afsluit met een afscheidstour.
manson

Zou t Avatar zeker gunnen. Groot fan van hun. Weet alleen niet of ze het redden met de metallica tour.
Nee, inderdaad. Staan op die vrijdag inderdaad als voorprogramma in Dublin. Maar de andere dagen kunnen nog prima, lijkt me.
Hun show in de AB is trouwens uitverkocht, dus het zou ook niet zo logisch zijn om te wachten met de aankondiging.

• Leuk
Waarderingen: Metalhead Liam

Avatar speelt inmiddels grote zalen dan de twee bands die je nu noemt. Dus ik verwacht ze bij volgende doorkomst zeker op een spot als deze. Sepultura en Megadeath gaan ook hoog staan door de vertrekbonus maar dat sluit elkaar natuurlijk niet uit.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Nee, inderdaad. Staan op die vrijdag inderdaad als voorprogramma in Dublin. Maar de andere dagen kunnen nog prima, lijkt me.
Hun show in de AB is trouwens uitverkocht, dus het zou ook niet zo logisch zijn om te wachten met de aankondiging.

We weten ook niet of die afbeelding van BB heel recent is, wie weet is dat alweer van een week of wat terug en hebben ze inmiddels al wel een South-sub. Al verwacht ik het niet.

Bedacht me verder ook net dat Graspop natuurlijk ook helemaal niet met de vrijdag hoeft te beginnen met aankondigen. Misschien heeft BB zich wel een weekje verkeken en krijgen we volgende week donderdag de vrijdag namen, daarvoor kunnen ook best de andere dagen zitten.

De kans is vrij groot ja, ben al even door de kalender gegaan van bands die nog optredens gepland hebben in Vorst, Lotto arena en sportpaleis/ Afas Dome

Till Lindemann, Dropkick Murphys, Electric Callboy, Marilyn Manson, Bad Omens, Sabaton, Epica & Amaranthe, Deftones, Lorna Shore, Motionless in white

Dus Zal wel een EC, Bad omens, Epica, Lorna shore zijn ofzo

Users who are viewing this thread