Graspop Metal Meeting 2026

Er moet vast iet mis zijn met mijn F5 toets want ook nu gebeurd er helemaal niets op de site šŸ˜•

Vandaag lijkt gewoon donderdag

• Verdrietig
Waarderingen: El_Leipo
als phil anselmo (zo goed als) geruisloos kan passeren dan denk ik dat de rest ook wel zonder veel problemen zal passeren
Ook weer geen idee meer wat die uitgestoken heeft. (Buiten OD)
Vind ook niet meteen iets terug?

Basinfirefest (CZ) (24-27 Juni): Steel Panther - Ye Banished Privateers - High Parasite 🤘 - Yoth Iria 🤘 - Vanir - Forbidden - Distant

Bekijk bijlage 16552
Oeh Steel Panther! Mensen kunnen er wat van vinden, maar dit is allemaal satire, in tegenstelling tot de andere "discussies" die hier gevoerd worden/zijn geworden. Ik hoop ze dit jaar weer te zien op Graspop!

Ye Banished Privateers is ook altijd wel leuk, maar zie dit niet direct op Graspop werken denk ik? En als ze er al zouden staan, zou ik echt geen idee hebben waar deze geplaatst zouden worden.

Meer nummers die bekend zijn bij een breed publiek?
Papa Roach heeft veel meer nummers die bij het grote publiek bekend zijn dan Tool of Behemoth... dat heeft deze groepen er niet van weerhouden om headliners te zijn šŸ˜„ (maar ik geef toe dat Papa Roach als headliner een belediging zou zijn šŸ˜‰)

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Is er een reden dat vandaag de dag zou zijn? Is dat omdat ze anders tot na de vakantie moeten wachten?

Is er een reden dat vandaag de dag zou zijn? Is dat omdat ze anders tot na de vakantie moeten wachten?

fire winter GIF

šŸ˜…

• On fire
Waarderingen: El_Leipo
Little info on the side: Foo Fighters are rolling out some tour announcement. So far, I'm only recognizing a few US locations but who knows if they'll add European dates as well.

As we discussed a billion times already, they may not be a perfect fit for GMM but we also can't really rule them out after their Hellfest set. Let's not have that discussion again please :D

Edit: Live Nation Portugal has reposted the artwork. NOS Alive festival?
Foo Fighters are definetly doing EU dates - German promoters FKP are teasing an announcement. Perhaps, they can end up playing their Hurricane festival, which takes places the same weekend as Graspop.

• Leuk
Waarderingen: Nightrage

Users who are viewing this thread