Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
De officiële aankondiging van het album moet nog volgen, maar de tour is er al wel: Beast in Black 4th album release tour 2026 met in het voorprogramma niemand minder dan Sonata Arctica (en Frozen Crown). Wat een avond wordt dat!

@MetalLimbo lijkt me echt iets voor jou ook!

Edit: en een gitarist heeft de band verlaten mid-tour. Daar zal vast een verhaal achter zitten...

• Leuk
Waarderingen: won666 en MetalLimbo
De officiële aankondiging van het album moet nog volgen, maar de tour is er al wel: Beast in Black 4th album release tour 2026 met in het voorprogramma niemand minder dan Sonata Arctica (en Frozen Crown). Wat een avond wordt dat!

Edit: en een gitarist heeft de band verlaten mid-tour. Daar zal vast een verhaal achter zitten...
Het is vooral mijn vrouw die fan is van BIB. ;)
Ik vind ze ook best vermakelijk, maar het is zeker niet mijn favoriete (moderne) power metal band, dan denk ik toch eerder aan bands als Wind Rose, Stratovarius, Sonata Arctica, Orden Ogan, Avantasia, Visions Of Atlantis, Sabaton, Brothers Of Metal, en ook Battle Beast zie ik eigenlijk liever.

• Leuk
Waarderingen: won666 en Koekdoos

Kunnen de rest van de muzikanten de band ook beter niet verlaten? Lost het vanzelf in rook op. Iedereen blij🤣🤣

Of de manager van Bon Jovi heeft veel vertrouwen in Jon's stem, of heeft geld geroken. Nu al 8 shows op MSQ (ipv. de aangekondigde 4) 😅

Of de manager van Bon Jovi heeft veel vertrouwen in Jon's stem, of heeft geld geroken. Nu al 8 shows op MSQ (ipv. de aangekondigde 4) 😅
Voor het geld hoeven ze het niet meer te doen. Laten we wel wezen. De man kan (wederom) afgaan als een gieter als zijn stem niet op orde is. Hij heeft in vele interviews aangegeven te stoppen als het niet goed zou komen en dat hij daar dan ook vrede mee zou hebben..
Voor hij 1 optreden gegeven heeft staat hij al met 1-0 achter....

Kom ik weer!
Voor de ticketsforgoodleden: Halestorm, nEVEREST en Bloodywood in de Afas Live in Amsterdam op 18 november alleen voor de boekingskosten van 8 euro totaal voor 2 tickets.

Edit: verkeerd gelezen, je krijgt de tickets voor de helft van de prijs.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Jamel
Kom ik weer!
Voor de ticketsforgoodleden: Halestorm, nEVEREST en Bloodywood in de Afas Live in Amsterdam op 18 november alleen voor de boekingskosten van 8 euro totaal voor 2 tickets.

Edit: verkeerd gelezen, je krijgt de tickets voor de helft van de prijs.
Ze hebben ook tickets aangeboden voor die enkel boekingskosten deal, maar die zijn inmiddels op. En nu hebben ze inderdaad nog een deal erop staan met tickets voor de helft van de prijs.

• Leuk
Waarderingen: Chiel
Vandaag nieuw album (Stargod) beluisterd van Astronoid (Wiki: post-metal, shoegaze, black metal, progressive metal), mooie ontdekking!
Helaas nog maar weinig in Europa geweest, met alleen tourtjes in 2019 (2x Nederland, 5x Duitsland, 3x VK) en 2023 (Prognosis NL en VK, plus 4x los concert VK). Mag voor mij snel weer eens langskomen!

Users who are viewing this thread

• JK79