Rock Werchter 2026

Geen stress jongens, ik weet wat Jimmy bedoelde. U2 komt op Werchter spelen in 2026, jullie hebben het hier eerst gehoord!
Frog Silence GIF by Duinrell

En dan de Pixies als Barnheadliner zeker weer laten clashen met een artiest op het hoofdpodium die ik ook graag wil zien.

Is Pixies nog barnheadliner aangezien ze elk jaar meerdere keren in zowel België en Nederlands wel staan en ik ook niet in hele grote zalen?
Waren ook al eens Barnheadliner in 2012 als ik me niet vergis.

Zie ze wel een spot krijgen zoals Iggy Pop. Die staat hier ook quasi elk jaar of om de twee jaar.

Waren ook al eens Barnheadliner in 2012 als ik me niet vergis.

Zie ze wel een spot krijgen zoals Iggy Pop. Die staat hier ook quasi elk jaar of om de twee jaar.
Ik ga toevallig naar Pixies in Enschede en dat is een zaal van nog geen 2000 man en is nog niet uitverkocht. Vandaar dat het mij bijzonder lijkt dat hij het hoogtepunt van de dag moet worden in de Barn voor 25.000 man......

Pixies zijn sowieso headliner in The Barn of toch een prominente positie naar de avond toe. Dat is zoals Iggy Pop en dergelijke, als die er staan dan heb je altijd een volle tent.

• Leuk
Waarderingen: phil
Morgen om 11u ook een nieuwe aankondiging voor Main Square. Twenty One Pilots en Orelsan werden daar al eerder bekendgemaakt.

Ik ga toevallig naar Pixies in Enschede en dat is een zaal van nog geen 2000 man en is nog niet uitverkocht. Vandaar dat het mij bijzonder lijkt dat hij het hoogtepunt van de dag moet worden in de Barn voor 25.000 man......
Touren ook wel héél veel he. Prima band, maar sinds 2022 hebben die nu ook weer niet echt iets benoemenswaardig aan hun oeuvre toegevoegd.

Was vroeger grote fan maar voor mij toch veel van hun glans en urgentie verloren door het vele touren en vlakke platen altijd maar.

Is wel het type act waar niemand nog naar de zaalshows gaat, maar je straks wel 25.000 man trekt als die in de Barn staan.

Users who are viewing this thread