Rock Werchter 2026

Die liveshow van Lorde op Glasto vond ik toch tamelijk (lees: erg) zwak. Niet echt hyped voor. Die plaat was ook maar zo-zo.

Die liveshow van Lorde op Glasto vond ik toch tamelijk (lees: erg) zwak. Niet echt hyped voor. Die plaat was ook maar zo-zo.
Dat was ook op de dag van de release van het nieuwe album. Ze speelde enkel het nieuwe album en Ribs en Green Light als afsluiters. Bij die laatste twee zag je het publiek volledig losgaan hoor.

Beelden gezien van haar huidige tour? Die arenatour ziet er waanzinnig uit.

Doet me wat denken aan die tour van Rosalia, conceptueel gezien.

Beelden gezien van haar huidige tour? Die arenatour ziet er waanzinnig uit.

Doet me wat denken aan die tour van Rosalia, conceptueel gezien.
Expres zo weinig mogelijk. Op Glasto ging het tijdens die laatste 2 compleet los. Daarvoor, tja. Kende niemand iets mee maar was het publiek wel invested. Unieke setting die je ook niet door kan trekken ergens anders naartoe

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Nu nog foo fighters die Nick Cave en Florence and the Machine vervoegt op Nos Late en je hebt een uitstekende line up

Expres zo weinig mogelijk. Op Glasto ging het tijdens die laatste 2 compleet los. Daarvoor, tja. Kende niemand iets mee maar was het publiek wel invested. Unieke setting die je ook niet door kan trekken ergens anders naartoe
Is ook niet echt een show die je als referentie kan nemen. Meer een soort album promodingetje. Als ik de beelden van haar huidige tour dan kijk ik reikhalzend uit naar die Vorst show straks.

Florence, TOP nu echt wel inkoppertjes. Sabrina Carpenter is nog nergens aangekondigd, maar die zie ik er ook wel staan.

Florence, TOP nu echt wel inkoppertjes. Sabrina Carpenter is nog nergens aangekondigd, maar die zie ik er ook wel staan.
Er gaat hoe dan ook een grote (waarschijnlijk vrouwelijke) popnaam komen maar er is nog niet bekend wie er tourt, Sabrina heeft momentum mee en wordt daarom logischerwijs genoemd, plus ze doet al festivals in Zuid-Amerika. Kan ook zomaar zijn dat een andere grote naam zoals Billie Eilish ineens bij Europese festivals opduikt. Zal wel de laatst aangekondigde headliner worden.

Er gaat hoe dan ook een grote (waarschijnlijk vrouwelijke) popnaam komen maar er is nog niet bekend wie er tourt, Sabrina heeft momentum mee en wordt daarom logischerwijs genoemd, plus ze doet al festivals in Zuid-Amerika. Kan ook zomaar zijn dat een andere grote naam zoals Billie Eilish ineens bij Europese festivals opduikt. Zal wel de laatst aangekondigde headliner worden.
Dan hoop ik wel op tegelijkertijd een goede alternatieve beuker in de klub c. Iets als Wardruna 2 jaar terug ofzo. Sabrina Carpenter kan ik echt helemaal niks mee

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Was achter schermen al even geweten dat Lorde pas voor augustus zou worden. Dus Pkp. Maar nu ook quasi zekerheid.
Florence zal net zoals 21 Pilots hele zomer beschikbaar zijn. Dus normaal gewoon Pkp volgens mij. 21 Pilots lijkt me werchter.

A combo of

The Cure, Florence & the Machine, Twenty One Pilots, Mumford & Sons, Sabrina Carpenter and Gorrillaz wouldn’t surprise me now

Still seems 1 heavy hitter short. I’m sure another name will appear soon though

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Lorde zou toch ook gewoon werchter kunnen doen? 21 pilots tourt ook in augustus,
Meeste artiesten zijn maar x aantal weken beschikbaar. Meestal bij begin van de zomer of anders eerder in augustus. De artiesten die een hele zomer beschikbaar zijn, zijn eerder uitzonderlijk. Al lijken het er dit jaar wel meer dan normaal te zijn met TOP, The Cure en Florence.

Met dat Florence nieuws wordt die leak/het gerucht van Mad Cool wel net iets betrouwbaarder.

Foo Fighters, Sabrina Carpenter, Nick Cave, Florence, Mumford and Sons, Olivia Dean, 21Pilots, Deftones en A Perfect Circle verdeeld over 3 dagen zou een powermove zijn. Puur objectief gezien dan.

• Wow
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Sisco1481
Meeste artiesten zijn maar x aantal weken beschikbaar. Meestal bij begin van de zomer of anders eerder in augustus. De artiesten die een hele zomer beschikbaar zijn, zijn eerder uitzonderlijk. Al lijken het er dit jaar wel meer dan normaal te zijn met TOP, The Cure en Florence.
En Cave.

Met dat Florence nieuws wordt die leak/het gerucht van Mad Cool wel net iets betrouwbaarder.

Foo Fighters, Sabrina Carpenter, Nick Cave, Florence, Mumford and Sons, Olivia Dean, 21Pilots, Deftones en A Perfect Circle verdeeld over 3 dagen zou een powermove zijn. Puur objectief gezien dan.
Kan hier ook nog allemaal behalve nick maar met de cure in de plaats

Kan hier ook nog allemaal behalve nick maar met de cure in de plaats
Maar goed, of zelfs RW al deze namen op 3 dagen gepropt zou krijgen.

Wil maar zeggen, als dit klopt is dat wel Mad Cool-anno-2018-sterk.

Weet niet of het hier al voorbij gekomen is. Maar ik hoop heel erg op A Perfect Circle. Gaan touren in de EU in 2026. Graspop zal ook een kanshebber zijn. Maar lijkt me een hele fijne toevoeging in The Barn
Dat zou echt heel vet zijn - staan ook vooral festivals gepland

• Leuk
Waarderingen: No Code

Users who are viewing this thread