Concertaankondigingen

Voorprogramma van Marissa Nadler in de kleine zaal van de Muziekgieterij is Sacred Bones-labelgenoot Gloria De Oliveira (aanrader voor fans van Cocteau Twins en This Mortal Coil).

Marissa Nadler:
05/11: Cactus Club, Brugge (voorprogramma van Pothamus)
07/11: Muziekgieterij, Maastricht (met Gloria De Oliveira)
08/11: Sonic City (festival), Kortrijk
09/11: Luxor Live, Arnhem
11/11: Tivoli, Utrecht (voorprogramma van Amenra)
12/11: De Oosterpoort, Groningen (voorprogramma van Amenra)
13/11: Doornroosje, Nijmegen (voorprogramma van Amenra)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: elo en Mark's Kal
Tori Amos op 24 en 25 april naar Carré en 26 april naar het Koninklijk Circus met haar tour genaamd In Times of Dragons. Verkoop 10 oktober 10.00.
Voor Carré:
Gouden rang € 126,50
Rang 1 € 106,50
Rang 2 € 81,50
Rang 3 € 71,50
Bovengenoemde bedragen zijn inclusief de restauratietoeslag van €1,50 per ticket en exclusief de boekingskosten. De boekingskosten zijn 6% per ticket met een maximum van €15,- per transactie.

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands
Ze zijn op tour met Turnstile, maar hebben dan een gaatje.
ja duw ook turnstile nog maar eens in mijn gezicht :)

haha, nee geniet er van iedereen maar ik zal me wel opwarmen aan de nachtelijke geluidjes van een pasgeboren kind dan :)

• On fire
Waarderingen: Matthijs
I Prevail + Polaris + Amira Elfeky op 1 Oktober 2026 naar 013
Bijzonder dat die terug zijn van de afas naar de 013. Tegenvallende kaartverkoop? Of zou er een tweede 013 show bij komen

Vind 46 euro wel een schappelijke prijs voor een afas band, en met Polaris een hele fijne support act

Bijzonder dat die terug zijn van de afas naar de 013. Tegenvallende kaartverkoop? Of zou er een tweede 013 show bij komen

Vind 46 euro wel een schappelijke prijs voor een afas band
Mag 't ook wel opbouwen. Als die zo snel nog een AFAS zouden doen, zou dat geheid gaan tegenvallen, ja. Dan is het verstandiger om 013 te doen, ondanks dat het m.i. nog beter was geweest om wat langer weg te blijven, alleen dat doen veel artiesten helaas niet meer.

Mag 't ook wel opbouwen. Als die zo snel nog een AFAS zouden doen, zou dat geheid gaan tegenvallen, ja. Dan is het verstandiger om 013 te doen, ondanks dat het m.i. nog beter was geweest om wat langer weg te blijven, alleen dat doen veel artiesten helaas niet meemeer.
Deze show is 2 en een half jaar na hun laatste Nederlandse zaalshow dus dat vind ik wel mee vallen. Al had ik zelf liever gehad dat die nog eens de juni festivals afgaan.

Een paar jaar niet optreden lijkt me ook niet echt een optie voor een artiest die fulltime bezig is met zijn muziek die moeten wel inkomsten binnen krijgen

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Backlash 🇸🇪 @ Effenaar, Eindhoven za 15 nov '25 [synthpop...]
Bad Suns 🇺🇸 @ Melkweg, Amsterdam (€23,00) ma 9 mrt '26 [indie rock, alternative rock...]
GIO 🇩🇪 @ 013, Tilburg (€29,80) za 14 feb '26 [deep german hip hop...]
Hot Mulligan 🇺🇸 @ Melkweg, Amsterdam (€26,45) za 21 feb '26 [midwest emo, pop punk, emo...]
I Prevail 🇺🇸 @ 013, Tilburg (€46,30) do 1 okt '26 [metalcore, metal...]
IKHRAS 🇬🇧 @ Occii, Amsterdam za 17 jan '26 [hardcore punk, hardcore...]
Johnny Dowd 🇺🇸 @ Spot, Groningen (€16,50) vr 20 mrt '26 [southern gothic, alt country, americana...]
Joshua Idehen 🇬🇧 @ Paradiso, Amsterdam (€16,00) vr 13 mrt '26 [spoken word...]
Mayhem 🇳🇴 @ Spot, Groningen (€43,60) do 5 feb '26 [black metal, metal...]
Monster Florence @ Ekko, Utrecht (€16,50) do 12 mrt '26 [uk alternative hip hop...]
No Turning Back 🇳🇱 @ 013, Tilburg (€20,80) vr 27 feb '26 [hardcore, hardcore punk...]
PULSE 🇩🇪 @ Mezz, Breda (€22,50) za 27 dec '25
Pentatonix 🇺🇸 @ Ziggo Dome, Amsterdam wo 29 apr '26
Ramones Alive 🇳🇱 @ Mezz, Breda (€22,50) zo 12 apr '26
Nobel, Leiden do 9 apr '26
Podium Victorie , Alkmaar, Zo 22 maart
TivoliVredenburg , Utrecht, Do 26 maart
Concertzaal De Kreun, Kortrijk (B), Vr 27 maart
Aauw IJzer, Oud Turnhout (B), Wo 01 april
Bibelot Poppodium, Dordrecht, Vrij 03 april
Muziekgieterij, Maastricht, Za 04 april
Het Podium, Hoogeveen, Vr 10 april
Het Bolwerk, Sneek, Za 11 april
Rits @ Paradiso, Amsterdam (€17,00) do 11 dec '25
Selma Peelen @ Occii, Amsterdam vr 7 nov '25
Yumi Zouma 🇳🇿 @ Paradiso, Amsterdam (€18,00) za 7 mrt '26 [dream pop...]

maandaglijstje, heb Ramones Alive wat uitgebreid met de tour, veel zalen die ik niet scan iig. Tot morgen maar weer!

Laatst bewerkt:
Onder de noemer Live at Philips Stadium organiseert de This is Live Group uit Schijndel – bekend van festivals als Paaspop en Wish Outdoor – de komende vijf jaar verschillende concerten en evenementen in het Eindhovense stadion.

Een grote internationale artiest voor 2026 is inmiddels al geboekt, maar wie dat is kan Joop Sorée van de This is Live Group nog niet zeggen. „Dat klinkt misschien flauw, maar dat heeft te maken met het moment waarop de artiest in kwestie de eigen wereldtoernee aankondigt. Maar neem maar van mij aan dat het zeker een aansprekende naam is die zeer groot is in Amerika.”

Onder de noemer Live at Philips Stadium organiseert de This is Live Group uit Schijndel – bekend van festivals als Paaspop en Wish Outdoor – de komende vijf jaar verschillende concerten en evenementen in het Eindhovense stadion.

Een grote internationale artiest voor 2026 is inmiddels al geboekt, maar wie dat is kan Joop Sorée van de This is Live Group nog niet zeggen. „Dat klinkt misschien flauw, maar dat heeft te maken met het moment waarop de artiest in kwestie de eigen wereldtoernee aankondigt. Maar neem maar van mij aan dat het zeker een aansprekende naam is die zeer groot is in Amerika.”

Hoe is de akoestiek en voorzieningen eromheen daar? Als het geluid beter is dan de Arena dan kan dit best een goede stap zijn. Qua gezelligheid wint elke locatie het in Nederland van die versteende winkelboulevard tussen kantoorflats.

Users who are viewing this thread