Rock Werchter 2026

Misschien krijgen we vrijdag of volgende week Fred Again.. als de hype machine rond de Gare Maritime haar werk heeft gedaan.
My man ís de hype machine. Heb je de filmpjes van zijn show in Glasgow gezien? Als ie terugkeert, is het om de mainstage af te sluiten - en terecht. Fred kan naast prima muziek ook deftig draaien hoor.

My man ís de hype machine. Heb je de filmpjes van zijn show in Glasgow gezien? Als ie terugkeert, is het om de mainstage af te sluiten - en terecht. Fred kan naast prima muziek ook deftig draaien hoor.
Sowieso man weet wel hoe hij het publiek meekrijgt vanaf moment 1 die moet je niet meer in een tent gaan zetten want dan is het kot te klein

Zal The Cure wel zijn, met die prijzen voor Nick Cave op Live is Live, zal LN (spreekt toch grotendeels zelfde doelgroep aan), die wel ongeveer gelijk willen aankondigen, je kan elke euro maar één keer uitgeven.

• Leuk
Waarderingen: Jo &Sky en lennertw
Rock Werchter heeft op Facebook ook hun omslagfoto gewijzigd. Rechts onderaan staat iemand met een Turnstile t-shirt. Kleine hint?

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Wanneer start de kaartverkoop meestal?

Niet echt een peil op te trekken. Meestal een 3 of 4 weken na de eerste aankondiging. In mijn hoofd zit meestal eind november / eerste week december, maar de afgelopen jaren zijn er genoeg uitzonderingen:

RW 2025
Eerste aankondiging: 25 oktober 2024 Green Day
Start kaartverkoop: 22 november 2024

RW 2024
Eerste aankondiging: 8 november 2023 Foo Fighters
Start kaartverkoop: 1 december 2023

RW 2023
Eerste aankondiging: 12 oktober 2022 Stromae
Start kaartverkoop: 29 oktober 2022

RW 2020
Eerste aankondiging: 2 december 2019 Pearl Jam
Start kaartverkoop: 6 december 2019

RW 2019
Eerste aankondiging: 5 oktober 2018 the Cure
Start kaartverkoop: 26 oktober 2018

RW 2018
Eerste aankondiging: 17 november 2017 Nick Cave and the bad seeds
Start kaartverkoop: 25 november 2017

RW 2017
Eerste aankondiging: 28 oktober 2016 Radiohead
Start kaartverkoop: 19 november 2016

RW 2016
Eerste aankondiging: 21 oktober 2015 Rammstein
Start kaartverkoop: 5 december 2015

RW 2015
Eerste aankondiging: 17 november 2014 Foo Fighters
Start kaartverkoop: 29 november 2014

Ik gok dat de bovenkant er ongeveer zo zal gaan uitzien:

Lewis Capaldi - Twenty One Pilots - Gorillaz
Barn: Lorde

The Last Dinner Party - 21 Pilots -Foo Fighters
Barn: Sombr

Turnstile - Mumford & Sons - Stromae (of Sabrina/Fred)
Barn: Little Simz

Benson Boone - The Cure - The XX
Barn: Idles
Hoe komt het toch dat mijn tenen beginnen te krullen telkens ik de naam stromae lees?

• Leuk
Waarderingen: Breinaard
Geen idee, mocht hij mentaal en fysiek fit genoeg zijn voor een tour, zou het een waanzinnige show zijn. Pinkpop 2014 midden op de dag was het al een uitblinker
Volgens mij werd er voorzichtig toch gedacht aan nieuwe shows, tenminste door zijn management dan toch...
Volgens mij is zoiets hier een paar maanden geleden eens gepost...

Users who are viewing this thread