Rock Werchter 2026

first time GIF
Elk jaar is toch anders? Is toch ook de eerste keer dat er zo veel andere Europese festivals in dezelfde periode al zo veel van hun line-up prijsgegeven hebben zo vroeg op het jaar?

Verwachtingen temperen met the cure? Ze waren top in 2019 en dat nieuwe album is fantastisch. Misschien de laatste kans om ze in ons land te zien!
Meer in de zin van: we weten allemaal wel dat ze er staan. Een verrassing is dat dus niet.

• Leuk
Waarderingen: phil
Heb toch nog een beetje hoop dat 21 Pilots niet als headliner komt.... Vrijdag popheadliner, Sabrina Carpenter misschien?

Heb toch nog een beetje hoop dat 21 Pilots niet als headliner komt.... Vrijdag popheadliner, Sabrina Carpenter misschien?
Denk wel dat 21 Pilots als voorlaatste zal staan, of toch zeker met nog een sterke naam, dus komt goed.

The Cure en 21 Pilots worden erg vaak genoemd op socials dus zullen ze wel mee scoren. SOAD ook, maar daar weten we beter.

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico en musicislife
The Vaccines hebben nu al AB, Pukkelpop, Clamotte Rock, Ronquieres en Suikerrock gedaan in 2024/2025. Komt nog voorprogramma van Mumford & Sons bij in sportpaleis.

Dat is al 6x in 2 jaar.
Ik ben fan van hen, maar dan mogen ze toch wel eerst met een nieuwe plaat komen.
Voorprogramma mumford in sportpaleis idd, zouden dus wel eens zelfde dag als mumford op werchter kunnen staan. Waren goed op suikerrock.

Deze 3 namen maken mij niet warm als headliners eerlijk gezegd.
Ik ook niet eigenlijk, mis wel de echte knallers ondanks dat ik het alle 3 geen slechte muzikanten/bands vindt en The Cure zelfs hoog op mijn lijstje staat. De klapper zoals Foo Fighters/Linkin park voor rock/metal fans en Dua Lipa/Olivia Rodrigo voor de popfans heb je nu niet.

Ik ook niet eigenlijk, mis wel de echte knallers ondanks dat ik het alle 3 geen slechte muzikanten/bands vindt en The Cure zelfs hoog op mijn lijstje staat. De klapper zoals Foo Fighters/Linkin park voor rock/metal fans en Dua Lipa/Olivia Rodrigo voor de popfans heb je nu niet.
Misschien niet. Maarrrrr er is nog niets bekend. En tot op heden sluit The Cure niet altijd af. Wie weet komt daar juist een Fred Again na, of een Bad Omens, of een Ghost, of, of of of of....

Laat het aankondigen beginnen !:love:

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Misschien krijgen we vrijdag of volgende week Fred Again.. als de hype machine rond de Gare Maritime haar werk heeft gedaan.

Users who are viewing this thread