Rock Werchter 2026

Gorillaz zal na Italie wellicht eerst naar Roskilde vliegen, daar begin juli optreden en dan doorschuiven naar RW evt Down the Rabbit Festival ook.

Was in 2022 ook al en speelde gewoon TW classic. Maakt dus niks uit.

Maar nogmaals, RW is geen sportpaleis he. Je trekt ander soort publiek.
Maar vanwaar dat de Pilots dan wel dat veld voltrekken en Cave niet? Die laatste lijkt me veel meer te passen dan de eerste.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Ik gok dat de bovenkant er ongeveer zo zal gaan uitzien:

Lewis Capaldi - Twenty One Pilots - Gorillaz
Barn: Lorde

The Last Dinner Party - 21 Pilots -Foo Fighters
Barn: Sombr

Turnstile - Mumford & Sons - Stromae (of Sabrina/Fred)
Barn: Little Simz

Benson Boone - The Cure - The XX
Barn: Idles

2x TØP?

• Haha
Waarderingen: jules1994

Lorde is co-headliner op de Lolla's in Zuid-Amerika en momenteel bezig aan een uitverkochte tournee met stop in Vorst Nationaal waar op Ticketswap nog bijna 5000 mensen een kaartje zoeken. Die komt voor niet minder dan co-head of sub.

Zowel Capaldi als Boone lijken mij ook te groot voor 'maar' als derde laatste te staan.

Maar vanwaar dat de Pilots dan wel dat veld voltrekken en Cave niet? Die laatste lijkt me veel meer te passen dan de eerste.
21 Pilots willen misschien voorlaatste spelen en Nick Cave niet? Kunnen zoveel redenen zijn. Setting is ook gewoon heel anders in Antwerpen.

21 Pilots willen misschien voorlaatste spelen en Nick Cave niet? Kunnen zoveel redenen zijn. Setting is ook gewoon heel anders in Antwerpen.
Cave zou op Werchter maar 1 van de zovelen zijn, terwijl LIL alles wel in het teken van Cave zet? Dat charmeert natuurlijk.

Cave zou op Werchter maar 1 van de zovelen zijn, terwijl LIL alles wel in het teken van Cave zet? Dat charmeert natuurlijk.
en ik zag de combo wel werken op lil (met de setting van middenvijver), zeker met een curated line op door cave
maar dan is dat prijskaartje er boy. dat is echt een heel paar ander mauwen

Two Door Cinema Club & The Vaccines; twee mogelijkheden voor in the Barn of KlubC overdag?
The Vaccines hebben nu al AB, Pukkelpop, Clamotte Rock, Ronquieres en Suikerrock gedaan in 2024/2025. Komt nog voorprogramma van Mumford & Sons bij in sportpaleis.

Dat is al 6x in 2 jaar.
Ik ben fan van hen, maar dan mogen ze toch wel eerst met een nieuwe plaat komen.

Idles in de Barn tijdens the Cure/ XX zou voor mij wel extreem pijnlijk zijn. Zijn er voor Idles geruchten op dit moment eigenlijk voor een tour

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico

Users who are viewing this thread