Jera On Air 2026

Hoe zit het bij Jera met shuttle / bereikbaarheid tussen Center Parks en het festivalterrein? Bij graspop bvb is alles goed geregeld, maar voor zover ik kan terug vinden is dit niet inbegrepen bij Jera?

Best een prima line up maar wel een zware focus op de punkrock inderdaad
Imminence is altijd goed, bury tomorrow vond ik laatste keer op graspop wat tegenvallen maar normaal wel hele sterke live band
Rise Against wil ik wel graag een keer live zien.
Die laatste headliner zal wel een grote metalcore headliner worden lijkt me
  1. Parkway Drive; Als die nog een tour aankondigen, mogelijk komen die nog met festivals als hun zaaltour voorbij is?
  2. Architects/ECB: Niet de meest spannende namen en stonden er recent nog maar wel grote namen die tickets verschuiven.
  3. Trivium: wat kleiner maar wel groot genoeg om Jera te headlinen
  4. Bad omens: lijkt vrij onwaarschijnlijk door die shows in Scandinavië

Laatst bewerkt:
Best een prima line up maar wel een zware focus op de punkrock inderdaad
Imminence is altijd goed, bury tomorrow vond ik laatste keer op raspop wat tegenvallen maar normaal wel hele sterke live band
Rise Against wil ik wel graag een keer live zien.
Die laatste headliner zal wel een grote metalcore headliner worden lijkt me
  1. Parkway Drive; Als die nog een tour aankondigen, mogelijk komen die nog met festivals als hun zaaltour voorbij is?
  2. Architects/ECB: Niet de meest spannende namen en stonden er recent nog maar wel grote namen die tickets verschuiven.
  3. Trivium: wat kleiner maar wel groot genoeg om Jera te headlinen
  4. Bad omens: lijkt vrij onwaarschijnlijk door die shows in Scandinavië
Parkway Drive zou wel erg gaaf zijn, al verwacht ik dat die met hun show Jera ontgroeid zijn. Architect hoeft van mij niet... EC daarintegen mag van mij altijd komen

• Leuk
Waarderingen: Karel_073 en Loek123
Hoe zit het bij Jera met shuttle / bereikbaarheid tussen Center Parks en het festivalterrein? Bij graspop bvb is alles goed geregeld, maar voor zover ik kan terug vinden is dit niet inbegrepen bij Jera?
Geen idee of er een shuttle rijdt, maar ik denk dat het een klein half uurtje fietsen is vanaf Center Parcs

• Leuk
Waarderingen: Dovytn
Nu Texas Is The Reason op Primavera staat, gaan die waarschijnlijk ook een mooie plek krijgen. Zelfde met Touché Amoré.

Ik verwacht Speed (nieuw album) en Basement (2 succesvolle tours en volgend jaar nieuw album) ook wel op hoge posities.

Mooie namen, maar toch ook weinig vernieuwend en inderdaad wel erg leunend op punk rock. Een greep uit de bands waarvoor ik een ticket zou overwegen (en die er vorig jaar volgens mij niet hebben gestaan):

A Day To Remember, Silverstein, I Prevail, Ice Nine Kills, Fit For A King, Breaking Benjamin, Enter Shikari, From Ashes To New, Spiritbox, Fever 333, Of Mice & Men, Coheed and Cambria, Architects, Electric Callboy, The All American Rejects, Story Of The Year, Neck Deep, Fall Out Boy, Billy Talent, Bad Omens, P.O.D., STARSET, Gurriers, Boston Manor, Joey Valance & Brae, Nothing More (vooruit dan, 1 herhaling)

Twee jaar geleden heb ik de shuttle bus genomen. Die dien je apart bij te boeken via een lokale busmaatschappij. Als je even google bus jera center parcs zal je het wel vinden. Ik dacht dat het 4 euro per rit per persoon was, dus 8 euro per persoon per dag. Loopt vrij snel op.
Vorige editie was er altijd 1 iemand die niet dronk en gingen we met de auto. Parkeerticketje was 25 euro voor een weekend dacht ik. Dus een stuk voordeliger als je allemaal in 1 auto zou passen.
We waren ook niet meteen enthousiast over de bussen. Ofwel kwam je aan een halfuur voor de eerste band ofwel miste je de eerste paar bands… hetzelfde s’avonds. Ofwel ver voor de headliner terug ofwel een uur na de headliner… hele vreemde tijden. In het doorgaan was de bus halfleeg, in het terugkeren vaak overvol en moesten mensen gewoon wachten tot ze nog eens terug zouden komen.
Als je een fiets hebt, lijkt dat de beste optie eigenlijk. Je zal nooit alleen fietsen. Auto is de tweede beste optie, mits iemand die niet drinkt die dag.

Mooie namen, maar toch ook weinig vernieuwend en inderdaad wel erg leunend op punk rock. Een greep uit de bands waarvoor ik een ticket zou overwegen (en die er vorig jaar volgens mij niet hebben gestaan):

A Day To Remember, Silverstein, I Prevail, Ice Nine Kills, Fit For A King, Breaking Benjamin, Enter Shikari, From Ashes To New, Spiritbox, Fever 333, Of Mice & Men, Coheed and Cambria, Architects, Electric Callboy, The All American Rejects, Story Of The Year, Neck Deep, Fall Out Boy, Billy Talent, Bad Omens, P.O.D., STARSET, Gurriers, Boston Manor, Joey Valance & Brae, Nothing More (vooruit dan, 1 herhaling)
Gelukkig hebben we nog wat dropjes te gaan….

Fever 333, vorig jaar House of Protection gezien?

Ik verwacht Electric Callboy als laatste headliner. Bury Tomorrow en Wargasm zijn de supports van de huidige tour tm januari. Kans lijkt mij groot dat die ook op dezelfde plekken staan na januari. Electric Callboy zal deze plekken dan waarschijnlijk zelf bekend willen maken.

• Thinking
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Karel_073
Ik verwacht Electric Callboy als laatste headliner. Bury Tomorrow en Wargasm zijn de supports van de huidige tour tm januari. Kans lijkt mij groot dat die ook op dezelfde plekken staan na januari. Electric Callboy zal deze plekken dan waarschijnlijk zelf bekend willen maken.
Papa Roach en Rise Against zullen waarschijnlijk op donderdag staan aangezien zij samen touren. Ik vermoed gezien het tourschema inderdaad Electric Callboy nog erbij, worden wel pas laat bekend gemaakt als of hun optreden in Rotterdam is geweest of uitverkocht.

Papa Roach en Rise Against zullen waarschijnlijk op donderdag staan aangezien zij samen touren. Ik vermoed gezien het tourschema inderdaad Electric Callboy nog erbij, worden wel pas laat bekend gemaakt als of hun optreden in Rotterdam is geweest of uitverkocht.
Optreden van EC in Rotterdam is al een tijdje uitverkocht.

Is enkel deze tour. In juni volgend jaar touren die niet meer samen. Bv op Werchter Parklife staat enkel Papa Roach, geen Rise Against

Vannacht loopt de early bird actie af. Zou dat kunnen inhouden dat we dan snel wat namen erbij gaan krijgen?

Bekijk bijlage 16253

Vainstream. Architects weer headliners bij Jera dan...? 😅
Ben er bang voor, hoeft van mij niet perse. Heb Architects al 5x gezien en maar 1x vond ik het geweldig. Ook met de ellende dat ze perse bovenaan de poster moesten staan en hebben gecanceld hoop ik dat de organisatie van Jera dat ook in beschouwing neemt.

Ze treden 7 oktober op in de Ziggo Dome dus ik vermoed dat ze het daarna wel bekend gaan maken dit zal wel de ontbrekende headliner zijn, voor mij persoonlijk helaas.

Users who are viewing this thread