Pinkpop 2026

totaal niet mijn muziek maar hoe groot is de kans dat bijv een kneecap op pinkpop geprogrammeerd wordt?

Waarom schat je die kans zo hoog in? Zijn in 2024 nog geweest toch, zouden die zo snel retour komen?

Zie dat Mouth Culture wel naar Jera gaat, dat was naast President mijn gouden tip dit keer.
Is maar een idee, aangezien Jera ze graag zou willen boeken maar pinkpop ze had weg gekaapt. En misschien nu weer hetzelfde geval is.
Persoonlijk zie ik ze graag weer komen.
The cure naar Primavera Barcelona! Pinkpop wordt steeds realistischer
Brrr...

Limp Bizkit zou wel weer snel op herhaling komen dan, maarja aan de andere kant als je 3x joost boekt waarom dan niet Limp Bizkit!

• Wow
Waarderingen: Maria
totaal niet mijn muziek maar hoe groot is de kans dat bijv een kneecap op pinkpop geprogrammeerd wordt?
Muzikaal gezien kan het best, maar denk dat Pinkpop meer moeite heeft met de controverse die momenteel met Kneecap meekomt dan festivals als BKS of DTRH.

Ik denk dat je Breaking Benjamin wel kan opschrijven voor Pinkpop aangezien die al op verschillende festivals zijn aangekondigd en ze niet bij de Jera drop zitten

Zou een toffe boeking zijn, aangezien ze vrijwel nooit in Europa touren vanwege de vliegangst van de zanger

• Geweldig
Waarderingen: MadMandra27
Als Limp Bizkit niet bij Jera verschijnt kunnen we hun denk ik wel noteren voor een sub/noord head spot.
Die stonden in '24 nog op Pinkpop en vond het ook niet al te best, dus laat maar links liggen. Jammer dat The Offspring op Jera staat; had die graag op PP gezien

• Leuk
Die stonden in '24 nog op Pinkpop en vond het ook niet al te best, dus laat maar links liggen. Jammer dat The Offspring op Jera staat; had die graag op PP gezien
offspring is even belegen hoor :)

disclaimer: mijn jeugdhart breekt met dit te zeggen
was grote fan van het album Smash als prille tiener

• Leuk
Limp Bizkit is een keihard jeugdsentiment. Maar die laatste beurt op Pinkpop was wel heel triest.
Ik vond het wel meevallen maar had ze ook nog nooit live gezien. Maar ik denk dat nu niemand echt zit te wachten bij het PP publiek op Limp Bizkit (op een uitzondering daar gelaten). Ik zou er in ieder geval niet meer naar gaan kijken.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread