Pinkpop 2026

Niks is irritanter dan Green Day

Ik ken de verhalen over Green Day maar ik kan het me bijna niet voorstellen. Heb me op Werchter echt stuk geërgerd aan Yungblud, wat een vermoeiend gedoe allemaal. Ik was kapot na z’n show haha

• Haha
Waarderingen: Maria
Als je fan van de muziek bent, dan zal het heerlijk zijn inderdaad. Ik vind hem vooral irritant aanwezig...

Ik was vooraf dus eigenlijk best enthousiast over z’n songs, zit echt wel veel sterks tussen. En had ook wel een paar vrij sympathieke interviews met hem gezien. Maar wat hij tussen de nummers door uitkraamt en van zijn publiek vraagt (of beter: eist) vond ik echt rete vermoeiend.

Daar dacht om mij heen het grootste deel overigens niet zo over. Maar ik ga er in de toekomst wel echt met een klein boogje omheen.

Een hype die wat mij betreft snel mag gaan liggen. Matig album, veel matige songs.

Ik vind dat wel jammer. Had haar graag een net wat sterker album gegund. Het is zeker niet matig, de reviews zijn ook redelijk positief (niet lyrisch) maar hier en daar net nog wat mindere songs. 🤨

Ik vind haar wel verfrissend en ze gaf echt een paar dijken van shows afgelopen festivalseizoen.

Ik vind dat wel jammer. Had haar graag een net wat sterker album gegund. Het is zeker niet matig, de reviews zijn ook redelijk positief (niet lyrisch) maar hier en daar net nog wat mindere songs. 🤨

Ik vind haar wel verfrissend en ze gaf echt een paar dijken van shows afgelopen festivalseizoen.
Als dat verfrissend is, dan mag het van mij wat muffiger...:rolleyes:, is niet mijn ding.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Yungblud en Lola Young als subs zou toch extreem mager zijn. Verdienen beide een mooie spot, maar beide lijkt me plek vóór de sub op beide podiums toch beter passen.

Wat betreft Yungblud, die verwacht ik wel op een hoge spot, verwacht dat hij Hurricane/Southide/Pinkpop gaat combineren en een sub-main of Noord-sluit plek gaat pakken.
Zie er ook wel een headliner voor de toekomst in... ik geef het nog 3 a 4 jaar en hij staat headliner op Pinkpop.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Wat betreft Yungblud, die verwacht ik wel op een hoge spot, verwacht dat hij Hurricane/Southide/Pinkpop gaat combineren en een sub-main of Noord-sluit plek gaat pakken.
Zie er ook wel een headliner voor de toekomst in... ik geef het nog 3 a 4 jaar en hij staat headliner op Pinkpop.
Is die hype dan niet allang gaan liggen?

Een hype die wat mij betreft snel mag gaan liggen. Matig album, veel matige songs.
Ik vind het niet echt per sé matig of zo, maar snap wel wat je bedoelt. Het is wel best generieke muziek allemaal.

Maar desondanks was ik erg onder de indruk van haar optreden op Lowlands. Dat kwam echt wel goed over in mijn optiek.

Het is wel best generieke muziek allemaal.

Het leuke van Lola Young vind ik dus juist dat ik niet als enorm generiek ervaar. Ze laat echt een mix van verschillende muziekstijlen horen, pop/rock/indy/soul. Redelijk verfrissend als je het vergelijkt met zo'n beetje elke andere artiest/band..

Maar daardoor is het binnen een luisterbeurt van een album wel een beetje all over the place. Het wordt soms wat messy. 😊

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
The offspring, Papa roach, rise against en all time low naar Jera on air. Deze kunnen we afschrijven voor pinkpop. Dat maakt wel de kans op Limp Bizkit weer groter.

The offspring, Papa roach, rise against en all time low naar Jera on air. Deze kunnen we afschrijven voor pinkpop. Dat maakt wel de kans op Limp Bizkit weer groter.
Waarom schat je die kans zo hoog in? Zijn in 2024 nog geweest toch, zouden die zo snel retour komen?

Zie dat Mouth Culture wel naar Jera gaat, dat was naast President mijn gouden tip dit keer.

Users who are viewing this thread