Nu ik eindelijk eens rustig naar de aankondigingen heb kunnen kijken:
Volbeat/Sabaton/WT - zou ik wellicht kijken als er niets interessanters tegelijk staat, opzich allemaal genoeg gezien maar prima headliners
A perfect circle - één van de weinige headliners waar ik wel enthousiast van wordt, nooit gezien
BMTH - Wel fan van maar vorig jaar op Graspop nog gezien, verwacht niet dat de show heel anders gaat zijn. Als ze er staan zal ik wel weer gaan kijken.
Limp Bizkit - hoeft van mij niet opnieuw, opzich vorige keer wel een oke optreden maar niet geweldig, zou ze mogelijk wel skippen
Breaking Benjamin: Nummer 1 op de wishlist!! Hoop echt dat die er staan.
Trivium: Wacht al jaren om die weer eens te kunnen zien, hopelijk staan ze op Graspop
Alter Bridge: Zou ik heel graag eens meepakken, nooit eerder gezien.
Static-X: Was heel goed op Alcatraz afgelopen maand, als die op Graspop staan zou ik zeker aanraden om die te gaan zien.
The Offspring: Waren goed op graspop vorige keer
Bad Omens: Metalcore band waar ik geen los ticket voor zou kopen maar graag zou meepakken op een festival
Verder mogen Ice Nine Kills, Kanonenfieber, All time low, Three days grace, Electric Callboy, POD, Architects, Feuerschwanz, The Vintage Caravan ook allemaal wel doorkomen van mij.