Graspop Metal Meeting 2026

de headliner poule lijkt mij

bring me the horizon
volbeat
def leppard
sabaton
twisted sister
sleep token
limp bizkit

ik hou nog 1 plaatsje vrij om me te verrassen want een echte klepper mis ik toch nog

• Leuk
Waarderingen: Steph85 en Loek123

bring me the horizon
volbeat
def leppard
sabaton
twisted sister
sleep token
limp bizkit

ik hou nog 1 plaatsje vrij om me te verrassen want een echte klepper mis ik toch nog
Ik zie sleep token hier vaak passeren, maar hebben die al een Europees festival aangekondigd?
Ik verwacht Parkway drive en/of electric callboy ook nog wel.
Limp bizkit was 2 jaar geleden sub, zie geen reden dat die nu hoger zouden staan.

• Leuk
Waarderingen: Paddy en scheep
Ik zie sleep token hier vaak passeren, maar hebben die al een Europees festival aangekondigd?
Ik verwacht Parkway drive en/of electric callboy ook nog wel.
Limp bizkit was 2 jaar geleden sub, zie geen reden dat die nu hoger zouden staan.
komt eerder omdat er een bevestiging was van de booker van download die trouwens ook livenation representative in de UK is en deel is van sleep token management dat sleep token aan het onderhandelen was met 7 grote europese metal festivals waar hij weet van had. In dat zelfde interview zei hij trouwens ook dat hij heel goede contacten had met hellfest, graspop, copenhell, tons of rock, ...

• Leuk
Waarderingen: kaiser

bring me the horizon
volbeat
def leppard
sabaton
twisted sister
sleep token
limp bizkit

Gojira of Ghost kan er nog wel tussen komen gok ik, eventueel def leppard of twisted sister naar sub bumpen.

Denk niet dat ze die grote klepper a la gnr/maiden/tool echt nodig hebben. Volbeat of Sabaton of BMTH ofso kan die donderdag ook wel dragen met een sterke cohead of sub denk ik.

Hoop eigenlijk vooral dat ze voor 8 sterke coheadliners gaan ipv een groot deel van het budget uitgeven aan die donderdag headliner.

Hele goede line-up! Ik verwacht BMTH en Volbeat van de headliners bij graspop de rest zal wel ergens anders staan lijkt mij.

En Sabaton onder Maiden zal natuurlijk gewoon headliner zijn bij Graspop. En zij zullen op Novarock ook wel gewoon na Iron Maiden op de mainstage spelen, aangezien Maiden natuurlijk 21:00-23:00 gaat spelen.

Wat een line up! Mag veel van doorkomen naar graspop! BB, 3DG, APC, Kanonfieber, President, Plot in you, Sabaton, BMTH, Sepultura,Bad Omens.

De donderdag blijf ik een moeilijke vinden. Opnieuw Iron Maiden? Of een drieluik à la Volbeat - Alice Cooper - Alter Bridge?
Vrijdag dan A Perfect Circle om de nacht in te gaan, met ervoor headliners Sabaton - The Offspring.
De zaterdag van GMM zie ik wel BMTH - Limp Bizkit - Bad Omens of Architects worden aan de bovenkant.
Zondag lijkt me Twisted Sister en Def Leppard te worden.

Pohhh heel vet affiche van NovaRock: Volbeat, Bad Omens, Trivium, The Cure, A Perfect Circle, Ice Nine Kills, Three Days Grace, BREAKING BENJAMIN, The Plot In You, Royal Republic, All Time Low, BMTH, Papa Roach, Architects :love:

Users who are viewing this thread