Album releases 2025

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Mooie release-dag met Múm & Nation of Language.
En ook nog:
Joanne Robertson - Blurrr (experimentele lo-fi folk)

Voor de fans van Eels: Boo Boos is een project van E van Eels.

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
En dan nog als aanvulling:

Bad Cop/Bad Cop – Lighten Up (punkrock)
Biffy Clyro – Futique (rock)
DED – RESENT (nu-metal)
Eades – Final Sirens Call (indierock, postpunk)
Golden Apples – Shooting Star (psychrock, noisepop)
Heretoir – Solastalgia (blackgaze, post black metal)
I Prevail – Violent Nature (metalcore)
Many Eyes – Combust (EP) (metalcore, grunge)
Maura Weaver – Strange Devotion (indierock)
Milo Korbenski – Sex Angel (alternatief, indie)
Native Sun – Concrete Language (garagerock)
Public Opinion – Perpetual Motion Machine (EP) (punkrock, garagerock)
The Black Heart Procession – Hearts and Tanks (EP) (indierock, postrock)
The Happy Fits – Lovesick (indierock, garagerock)
The Oxys – Casting Pearls Before Swine (garagerock, punkrock)
Total Wife – Come Back Down (shoegaze, experimenteel)
TRSH - String Theory (midwest emo)
Vanna - Time Is Violence (EP) (metalcore, post-hardcore, screamo)
Wilder Maker – The Streets Like Beds Still Warm (indierock)

Heeft iemand al een hiphop plaat gevonden die in de buurt komt van die van Little Simz?

Ik merk dat ik dit jaar vooral de hele tijd terug ga naar deze plaat, maar ik moet vast een andere goede release gemist hebben.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Heeft iemand al een hiphop plaat gevonden die in de buurt komt van die van Little Simz?

Ik merk dat ik dit jaar vooral de hele tijd terug ga naar deze plaat, maar ik moet vast een andere goede release gemist hebben.
Ik draai naast Little Simz album van Clipping helemaal grijs. Die is hier al eerder genoemd, ook door mij. Maar heerlijk album. Baalde dat ik gisteravond niet naar hun optreden in Amsterdam kon.

• Leuk
Waarderingen: BeWario en Christiaan

Voor mij persoonlijk wel echt een bijzonder sterk jaar voor hiphop: Clipse, Jim Legxacy, McKinley Dixon, billy woods, Earl Sweatshirt, clipping., Jane Remover, Mac Miller, MIKE, YT, EsDeeKid, Preservation & Gabe 'Nandez, Joey Valence & Brae, JID, Freddie Gibbs & The Alchemist, Tyler, the Creator, John Michel & Anthony James.

Voor mij persoonlijk wel echt een bijzonder sterk jaar voor hiphop: Clipse, Jim Legxacy, McKinley Dixon, billy woods, Earl Sweatshirt, clipping., Jane Remover, Mac Miller, MIKE, YT, EsDeeKid, Preservation & Gabe 'Nandez, Joey Valence & Brae, JID, Freddie Gibbs & The Alchemist, Tyler, the Creator, John Michel & Anthony James.
Ah ja, hier staan een aantal tussen die ik wel heb geluisterd en goed vond, maar die ik weer vergeten was.

Thanks, ga hier lekker voor zitten!

• Leuk
Waarderingen: Fluxion
Nog een drietal toevoegingen die bij mij bovenaan de luisterlijst staan:

Castle Rat - The Bestiary (fantasy doom)
Heretoir - Solastalgia (post black) (edit: zie nu dat @Lawaaipapegaai deze al noemde, overheen gekeken)
Stoned Jesus - Songs to Sun (heavy progressive)

Die laatste gisteren avond al op youtube geluisterd, beviel heel erg goed! Laatste paar albums van ze pakten mij minder maar deze gaat vaker op. Eerste van een 'Songs to...' trilogie blijkbaar, dat is fijn want het smaakt naar meer.

Verder gaan Biffy Clyro, Nine Inch Nials, en we.own.the.sky ook op de luisterlijst hier, naar aanleiding van de tips hier, dank!

Laatst bewerkt:
Lekker dagje !

NewDad - Altar staat op en dat zal niet de laatste keer zijn. Heerlijk opnieuw.
Straks ook nog The Black Heart Procession - Hearts and Tanks EP (dacht even dat ze terug waren met nieuw werk, maar blijkt een reissue van een oude EP te zijn. Toch blij om opnieuw beweging rond deze band te zien. Hopelijk gaan ze nog eens op tour...), Nation of Language - Dance Called Memory en de TRON: Ares soundtrack.

Biffy Clyro is zoals altijd weer aanstekelijk, maar geen een nummer die écht indruk maakte. Goodbye en Friendshipping komen dan nog het meest in de buurt. Dat gezegd hebbende, BC moet wel vaker groeien bij me, dus ga hem sowieso nog wat vaker luisteren.

Verder heel benieuwd naar NiN, al ken ik die hele film niet🙈 Maar straks eerst I Prevail.

• Leuk
Waarderingen: HaaEll
Sammy Virji [electronisch] ook best leuk!
Biffy Clyro gaat er ook wel in maar echt spannend wordt het nooit.
I Prevail nu in de oren

• Leuk
Waarderingen: Dante

Users who are viewing this thread