Festileaks Draft XVIII: draft of the future

Je mag zijprojecten wel gewoon boeken als de hoofdact is geboekt en andersom. Je kan niet persoon x boeken nadat persoon x & de rest van zijn/haar band is geboekt

Dus Blur kan wel nog, ook al is Gorillaz geboekt? Maar Neil Young boeken nadat Neil Young & Crazy Horse geboekt is, dat kan niet? Klinkt logisch

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Niet gewoon alles wat nog beschikbaar is op de masterlist is boekbaar?

We kondigen met trots aan dat niemand minder dan Deftones de Main Stage zal betreden als speciale subheadliner op de openingsdag van het festival. Met hun unieke mix van zware riffs, meeslepende melodieën en zinderende intensiteit brengen ze een sound die generaties heeft beïnvloed.

Hun komst maakt de donderdag nóg onvergetelijker, want zij zetten de toon voor een magische afsluiter door Lana Del Rey,

Festileaks Draft XVIII.zip - 1.jpeg
@MadMandra27

4 July-7 July 2030 Festivalpark Werchter Belgium.png

De geruchten waren hardnekkig. Even leek het erop dat Radiohead de wei zou claimen. Maar Rock Werchter heeft diep in de buidel getast en haalt een monument binnen. U2 keert terug naar Werchter! Exact vijftig jaar na hun debuutalbum Boy staan Bono, The Edge, Adam en Larry op het hoofdpodium. Een legacy act van wereldformaat, klaar om de weide te overspoelen met tijdloze songs, onvergetelijke anthems en de energie die hen al decennia tot de allergrootsten maakt. Het wordt een historische vrijdag. U2 headlinet Rock Werchter 2030!

Zodoende zijn alle dagafsluiters bekend voor Rock Werchter 2030 met Sleep Token op donderdag, U2 op vrijdag, Tyler, The Creator op zaterdag en YUNGBLUD op zondag. Ook kennen we al 2 van de 4 Barn heads met Little Simz op vrijdag en Bad Omens op zaterdag. Kaarten gaan binnenkort in verkoop, dus hou onze website en socials in de gaten!

Next: @Dante @JK79

We kondigen met trots aan dat niemand minder dan Deftones de Main Stage zal betreden als speciale subheadliner op de openingsdag van het festival. Met hun unieke mix van zware riffs, meeslepende melodieën en zinderende intensiteit brengen ze een sound die generaties heeft beïnvloed.

Hun komst maakt de donderdag nóg onvergetelijker, want zij zetten de toon voor een magische afsluiter door Lana Del Rey,

Bekijk bijlage 16025
@MadMandra27
Deftones into Lana Del Rey? Classic Werchter. 😂

De aankondiging voor Blur stond al klaar maar die kon de vuilnisbak in. Dan maar de headliner voor de zaterdag aankondigen.

Rosalia

@EdsjeFCB
Nice! Duurde ook nog lang tot zij eruit ging. Had ook hierbij zoiets dat ik het veel meer een Werchter naam dan Pinkpop naam vind.

Beide acts hebben als eis een plek op de mainstage. En beide hebben al lang en breed bewezen dit gemakkelijk aan te kunnen.

De eerste aankondiging gaat over een Engelse band met onder andere twee NME awards, voor beste live band en beste track, en een Mercury Prize voor het album Vision of a life op zak. Recent kwam The Clearing uit, deze werd over het algemeen wat lauwtjes ontvangen. Ik vergelijk het zelf een beetje met hoe een hoop optredens van bands met een te lange speeltijd en te weinig goede songs verloopt. Goed begin, taai middenstuk, knallend einde. Met name White Horses is een banger van heb ik jou daar en gelukkig hebben ze al heel veel meer fantastische liedjes dus je hoeft bij het optreden niet bang te zijn voor het taaie middenstuk. Wolf Alice

De tweede aankondiging betekent onze eerste naam van eigen bodem, want dat is ook Pinkpop. Al twee keer eerder stond ze hier op het podium, in 2022 op het 3e podium en in 2024 op het hoofdpodium. Nu zal het weer net een treetje hoger zijn en aan de ene kant zal het kwetsbaar en breekbaar zijn, aan de andere kant is er ook volop ruimte om in beweging te komen. Froukje

@JK79
@Dante

Nice! Duurde ook nog lang tot zij eruit ging. Had ook hierbij zoiets dat ik het veel meer een Werchter naam dan Pinkpop naam vind.
Ik heb zoooveeel namen die ik in andere drafts zonder nadenken zou boeken en in dit geval wel op Werchter en niet op Pinkpop zie.
Maakt het des te uitdagender deze keer

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Beide acts hebben als eis een plek op de mainstage. En beide hebben al lang en breed bewezen dit gemakkelijk aan te kunnen.

De eerste aankondiging gaat over een Engelse band met onder andere twee NME awards, voor beste live band en beste track, en een Mercury Prize voor het album Vision of a life op zak. Recent kwam The Clearing uit, deze werd over het algemeen wat lauwtjes ontvangen. Ik vergelijk het zelf een beetje met hoe een hoop optredens van bands met een te lange speeltijd en te weinig goede songs verloopt. Goed begin, taai middenstuk, knallend einde. Met name White Horses is een banger van heb ik jou daar en gelukkig hebben ze al heel veel meer fantastische liedjes dus je hoeft bij het optreden niet bang te zijn voor het taaie middenstuk. Wolf Alice

De tweede aankondiging betekent onze eerste naam van eigen bodem, want dat is ook Pinkpop. Al twee keer eerder stond ze hier op het podium, in 2022 op het 3e podium en in 2024 op het hoofdpodium. Nu zal het weer net een treetje hoger zijn en aan de ene kant zal het kwetsbaar en breekbaar zijn, aan de andere kant is er ook volop ruimte om in beweging te komen. Froukje

@JK79
@Dante
Meteen allebei ook :cry:

Users who are viewing this thread