Festileaks Draft XVIII: draft of the future

Wordt weer eens tijd om een metalnaam toe te voegen aan het affiche. Want tot nu toe hebben we alleen maar Ghost staan en ook daar zijn de meningen al over verdeeld. Een van de beste metalbands van de lage landen en zeker met de nieuw vergaarde populariteit nadat ze na hun eerdere samenwerking met de Efteling inmiddels het halve park voorzien van muziek, mag een plek op Pinkpop (toch een beetje de achtertuin van de Efteling?) niet ontbreken:

Epica

Helaas niet in het donker, want daar vind ik de tent te klein voor (weten we de capaciteit van die tent?). Maar wel een mooie mainstage spot op Noord of Zuid (nader te bepalen, want de dag staat nog niet vast). Wel weer een mooie naam met een positieve uitwerking op de begroting!

Ghost
The Prodigy
Eefje de Visser - Epica - Iggy Pop - Kaiser Chiefs*
*alfabetisch, er kunnen geen rechten ontleend worden aan formaat en volgorde

@WesleyNoH en daarna @warriorandweirdo

Er wordt ons soms gevraagd: "Houden jullie eigenlijk echt rekening met de wishlists? Ik heb drie artiesten doorgestuurd en slechts één belandde op de line-up." We kunnen natuurlijk niet alle wensen inwilligen, dus onze welgemeende verontschuldigingen voor de mensen die rekenden op een terugkeer van The Beatles of de komst van Taylor Swift. Gelukkig lukt het soms wel om een veelgevraagde artiest naar Rock Werchter te halen. Na haar razendsnel uitverkochte passage in de AFAS Dome mogen we nu met veel trots aankondigen dat niemand minder dan Florence + The Machine Rock Werchter 2030 zal headlinen op donderdag 4 juli.

Eerder werden al Tame Impala, Zaho De Sagazan, Gojira, Idles en FKA Twigs aangekondigd voor Rock Werchter 2030. Meer namen - waaronder onze grote festivalafsluiter - worden snel bekendgemaakt.

@mattman
@Oasiss

Oké, eindelijk eens een planning gemaakt van wie wanneer te willen aankondigen. Gelieve niet mijn gewenste namen te kiezen, dank bij voorbaat xx :ROFLMAO:

• Haha
Waarderingen: BlackwaterPark
Vraag is volgens mij al geweest, maar mag je een sub de 2de stage laten afsluiten op Pinkpop? Dus concreet voor mij:
Miley Cyrus (Main/South, staat in Excel als sub) - Sub (2de main/North) - Tiësto (Main/South, staat in Excel als afsluiter main)
Ja dat was dus precies mijn plan (2 andere namen als subs maar goed). Eikel 😘

• Winning
Waarderingen: Brian
Mijn twijfel bij de 1e keuze was Fontaines of Charli. Dacht dat ik de andere nooit zou kunnen kiezen als ik weer aan de beurt zou zijn om eerlijk te zijn...
Kon dus uiteindelijk wel maar vond ze samen boeken toch iets te progressief voor Pinkpop 😛

Worden al weer geweldige combo's gemaakt zeg!

charli stond bij mij als volgende gepland, om als co head bij raye te plaatsen! gelukkig zijn er nog genoeg andere leuke acts voor op die positie

Effe hypothetisch: als iemand Radiohead nog zou willen boeken, mag dat dan aangezien The Smile al geboekt is? Ik zie niks hierover in de regels staan, maar andere Drafts mocht dit vaak niet dacht ik

• Thinking
Waarderingen: BlackwaterPark
Effe hypothetisch: als iemand Radiohead nog zou willen boeken, mag dat dan aangezien The Smile al geboekt is? Ik zie niks hierover in de regels staan, maar andere Drafts mocht dit vaak niet dacht ik
ik zou denken van wel, aangezien we toch allemaal aan het werken zijn aan variaties van het zelfde festival

Users who are viewing this thread