Pukkelpop 2026

Martin Garrix treedt nu ook op in het weekeinde van 23 augustus 2026 in Zandvoort bij de laatste Nederlandsa F1 RACE.
Wie weet doet hij zowel Lowlands als Pukkelpop erbij als headliner in dat weekeinde (20 tem 23 augustus 2026).
Lijkt mij toch niet echt headline-materiaal voor Pukkelpop. Wel iets voor de Wave of Boiler.

De XX zijn terug (Coachella)

Lewis Capaldi speelt op 20 augustus in Belfast, op 22 augustus in Manchester

Rock En Seine kondigt vandaag iets aan

Lewis Capaldi speelt op 20 augustus in Belfast, op 22 augustus in Manchester
Kunnen we dus ook schrappen voor Pukkelpop in dat geval.

The XX zie ik eerst Werchter doen eigenlijk, na 13 jaar nog eens. Al zou het ook perfect passen op Pukkelpop uiteraard.

• Leuk
Waarderingen: DDave
The XX en The Strokes mogen gerust doorkomen van Coachella. Al zal zelfs Werchter The Strokes weer mislopen waarschijnlijk.

Sabrina Carpenter zie ik er wel staan.

RAYE - Tame Impala
YUNGBLUD - Sabrina Carpenter
Florence and the Machine - The XX

Sabrina, Florence, RAYE en YUNGBLUD geef ik het meeste kans.

Tame Impala en The XX zullen vooral van Werchter afhangen. 🤞

Inderdaad net aangekondigd op Rock en Seine voor zondag 30 augustus (de week na PKP). Zal wel te duur zijn voor PKP en te weinig passen bij de huidige visie, al zou ik het zeker toejuichen. :)
Eind augustus, dan zie ik die niet op een Belgisch festival staan? Mogelijk dan gewoon Sportpaleis?

Inderdaad net aangekondigd op Rock en Seine voor zondag 30 augustus (de week na PKP). Zal wel te duur zijn voor PKP en te weinig passen bij de huidige visie, al zou ik het zeker toejuichen. :)
Bij de huidige visie misschien niet maar wel in het DNA van pkp. Maar goed, we zien wel, leuk zou ik het wel vinden.

Bij de huidige visie misschien niet maar wel in het DNA van pkp. Maar goed, we zien wel, leuk zou ik het wel vinden.
Zou toch een gigantische mismatch zijn, The Cure op een halflege wei. Tenzij er een Kate Bush-achtige hype ontstaat in de komende maanden. Er komt immers een nieuw seizoen van Stranger Things. 😬

• Thinking
Waarderingen: Golski
The Cure en halflege wei in 1 zin ???
Op Pukkelpop? Geen ondenkbaar scenario. De tieners rondom ons hadden al moeite om 80 minuten geboeid te blijven door Chappell Roan, laat staan dat ze 2u30+ er gaan staan voor een (weliswaar fantastische) legacy act die ze hooguit van hun ouders kennen.

Op Pukkelpop? Geen ondenkbaar scenario. De tieners rondom ons hadden al moeite om 80 minuten geboeid te blijven door Chappell Roan, laat staan dat ze 2u30+ er gaan staan voor een (weliswaar fantastische) legacy act die ze hooguit van hun ouders kennen.
IK begrijp uw redenering deels, maar weet dat the Cure zelfs bij jongeren erg populair is. En de laatste doortochten in Werchter waren grandioos, voor iedereen !

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie en bartv
Meer als genoeg volk dat enkel een ticket koopt voor The Cure.

The XX en The Strokes mogen gerust doorkomen van Coachella.
The Strokes godallemachtig ja.

Maar ze hebben die band al eens laten lopen in 2023. Toen stonden die op Rock En Seine, waren ze in de buurt, maar moesten we het op Pukkelpop doen met The Killers... Als hun nieuwe werk evenveel aansluit bij een jonger publiek als The New Abnormal, dan misschien ooit eens?

Users who are viewing this thread