Ik was er zelf niet bij, maar ik zag vanmorgen in het journaal zijn reactie op die claim, hij ontkent dat zijn dood ooit gevierd is, maar hij heeft hem wel een "piece of shit" genoemd, waar ik mij prima in kan vinden persoonlijk.Zucht... natuurlijk stel ik mijn grenzen eerder bij het vergassen van joden, ik hoopte dat je de metafoor van fatsoen wel zou begrijpen. Daarom trek ik nu ook aan de bel bij Bob Vylan die gewoon aan het vieren is dat iemand geëxecuteerd en letterlijk afgeschoten is.
Ah ja, de bekende "hoefijzer theorie", daar zit weinig waarheid in als je het de academici vraagt die dit soort zaken onderzoeken.Er zal nooit meer een degelijk links beleid komen als we steeds iedereen van ons weg gaan schuiven of neergaan zetten voor iets wat ze niet zijn. Als je het mij vraagt zit Vylan niet heel ver van het spectrum van Charlie vandaan, het is beiden TE extreem, en beide waar ik een grens trek. Zo moeilijk is dat toch niet.
De aarde is rond, en als je te ver naar links gaat kom je uiteindelijk weer bij rechts uit. En ook dat punt zijn een hoop mensen beland helaas. Deze houding heeft niks meer progressie of links te maken.
Maar goed, ik heb er begrip voor dat dit soort uitspraken voor sommigen te extreem zijn. In mijn ogen zijn er echter nog veel extremere dingen aan de hand waarbij het dan weer oorverdovend stil blijft. Dat is de hypocrisie waar ik moeite mee heb.