Werchter Parklife 2026

chansadres

Randprogramma
12 dec 2023
120
159
28 juni 2026: Festivalpark Werchter

Headliner: Linkin Park

Ik heb gezocht naar een bericht over dit festival want de headliner is al enkele maanden bekend maar nergens gevonden.

Vandaag bekend gemaakt dat Papa Roach zal optreden

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en jonasvh
Ja dit is dus dikke kak want nu wil ik óók hier naartoe. Linkin Park is een band met veel jeugdsentiment maar Papa Roach ook en die laatste hebben de misses en ik beide nog niet live gezien. Hm

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Binnenkopper, maar wel mooie naam, zal positief onthaald worden. Past perfect bij die dag. Vraag is of ze net onder LP staan of dat er nog iets tussen komt. En wil dat zeggen dat er een aankondiging nakend is met misschien nog namen? Of gewoon een foutje bij de Papa Roach-crew?

Binnenkopper, maar wel mooie naam, zal positief onthaald worden. Past perfect bij die dag. Vraag is of ze net onder LP staan of dat er nog iets tussen komt. En wil dat zeggen dat er een aankondiging nakend is met misschien nog namen? Of gewoon een foutje bij de Papa Roach-crew?
Gok dat we het om 10u wel zullen weten.. Hoop inderdaad op nog een extra naam erbij meteen. Misschien the Offspring nog?

Zou Papa Roach tweede grootste naam zijn die dag of mogen we op nog een naam tussen LP en hen hopen?

Hopelijk Ghost en/of Alter Bridge ook nog.

Papa Roach past er natuurlijk perfect bij. Eventueel Three Doors Down, Nickelback, Blink,...? Als we toch in dezelfde periode zouden blijven.

• Leuk
Waarderingen: Yentel De Buyser

Users who are viewing this thread