Sport algemeen

Ook nog maar 1 keer op het podium. Zag dat die winst op de Sovjet Unie in Litouwen nog wel werd gewaardeerd haha.

Ik zie nu dat voor Twente ook de naam Van den Brom klinkt. Dat gun je niet gauw een club natuurlijk.

Hake, Meijer en Lukkien waren de andere in dat artikel genoemde namen.

zo,
na 2/3 jaar uitverkopen onder leiding van Overmars zijn we eindelijk terug financieel gezond.
sportief gaat het wel dik tegenvallen dit jaar
maar wat een huzarenstukje
dit seizoen
Lammens voor 21 miljoen naar united
doumbia voor 16 miljoen naar al ittihad
Balikwisha voor 5,2 miljoen naar Celtic
voor in totaal ongeveer 42 miljoen binnen gekregen, en voor 3,5 miljoen spelers gehaald

24-25
George Ilenikhena voor 18,75 miljoen naar monaco
keita voor 11,9 miljoen naar Parma
Ondreijka voor 7 miljoen naar Parma
Ekkelenkamp voor 5,35 miljoen naar Udinese
Costa voor 3,1 naar boca juniors
yusuf voor 2,3 miljoen naar New England
Butez voor 2,1 miljoen naar Como
Dwomoh voor 1 miljoen naar watford
voor in totaal 51 miljoen binnen gekregen en voor 8 miljoen nieuwe spelers gekocht

23-24
Vermeeren voor 20 miljoen naar Atletico Madrid
Pacho voor 13,5 miljoen naar Frankfurt
Avila voor 12,5 miljoen naar ajax
Muja voor 2 miljoen naar samsunsport
in totaal voor 48 miljoen verkocht en voor 10 miljoen nieuwe spelers gekocht

hoedje af voor Marc Netto

Laatst bewerkt:
zo,
na 2/3 jaar uitverkopen onder leiding van Overmars zijn we eindelijk terug financieel gezond.
sportief gaat het wel dik tegenvallen dit jaar
maar wat een huzarenstukje
dit seizoen
Lammens voor 21 miljoen naar united
doumbia voor 16 miljoen naar al ittihad
Balikwisha voor 5,2 miljoen naar Celtic
voor in totaal ongeveer 42 miljoen binnen gekregen, en voor 3,5 miljoen spelers gehaald

24-25
George Ilenikhena voor 18,75 miljoen naar monaco
keita voor 11,9 miljoen naar Parma
Ondreijka voor 7 miljoen naar Parma
Ekkelenkamp voor 5,35 miljoen naar Udinese
Costa voor 3,1 naar boca juniors
yusuf voor 2,3 miljoen naar New England
Butez voor 2,1 miljoen naar Como
Dwomoh voor 1 miljoen naar watford
voor in totaal 51 miljoen binnen gekregen en voor 8 miljoen nieuwe spelers gekocht

23-24
Vermeeren voor 20 miljoen naar Atletico Madrid
Pacho voor 13,5 miljoen naar Frankfurt
Avila voor 12,5 miljoen naar ajax
Muja voor 2 miljoen naar samsunsport
in totaal voor 48 miljoen verkocht en voor 10 miljoen nieuwe spelers gekocht

hoedje af voor Marc Netto
Hij heeft wat nare sidequests, maar zijn kwaliteiten mist Ajax wel enorm.

Die 12,5 miljoen voor Avila trouwens haha. Die had eigenlijk gewoonlijk een kaartje moeten komen om de Arena in te moge

Ik zie nu dat voor Twente ook de naam Van den Brom klinkt. Dat gun je niet gauw een club natuurlijk.

Hake, Meijer en Lukkien waren de andere in dat artikel genoemde namen.
Ik verbaas me erover dat v Nistelrooij geen gerucht is

Hij heeft wat nare sidequests, maar zijn kwaliteiten mist Ajax wel enorm.

Die 12,5 miljoen voor Avila trouwens haha. Die had eigenlijk gewoonlijk een kaartje moeten komen om de Arena in te moge
Blijkbaar waren we content met 5 a 6 miljoen en wist marc te zegge in het eerste contact tegen mislinta 12 miljoen eerder om te lachen.
En die direct. Deal

• Leuk
Waarderingen: Oasiss

Tja, het wordt er niet beter op. Een heel grote blunder van de KNVB dat ze geen wrakingsverzoek hebben ingediend.

Het wordt een beetje zielig nu Rockbeer. Je reactie bewijst namelijk dat je alleen de titel van een artikel hebt gelezen, maar de casus totaal niet kent. Dan had je namelijk geweten:

- Hoe het zat met die fankaart, wat het is, wanneer hij hem had, en hoe weinig hij hem gebruikte
- Dat dit feitje keurig vooraf bekend is gemaakt, en dat hij niet op de zaak zou willen worden gezet als dit een probleem zou vormen
- Dat de advocaat van de KNVB hier ook vooraf over is ingelicht, en dit geen probleem vond
- Dat na zorgvuldige overweging is besloten dat de zaak zonder enig probleem kon worden ondergebracht bij een driekoppige rechter waar deze raadsheer er één van was. (En als je toch graag spijkers op laag watert zoekt; waarvan een andere een Nijmegenaar is)

Wees alsjeblieft niet net als die sneuneuzen onder de berichtgeving op al die voetbalsites. Jij hebt doorgaans WEL inhoud (y)

Het wordt een beetje zielig nu Rockbeer. Je reactie bewijst namelijk dat je alleen de titel van een artikel hebt gelezen, maar de casus totaal niet kent. Dan had je namelijk geweten:

- Hoe het zat met die fankaart, wat het is, wanneer hij hem had, en hoe weinig hij hem gebruikte
- Dat dit feitje keurig vooraf bekend is gemaakt, en dat hij niet op de zaak zou willen worden gezet als dit een probleem zou vormen
- Dat de advocaat van de KNVB hier ook vooraf over is ingelicht, en dit geen probleem vond
- Dat na zorgvuldige overweging is besloten dat de zaak zonder enig probleem kon worden ondergebracht bij een driekoppige rechter waar deze raadsheer er één van was. (En als je toch graag spijkers op laag watert zoekt; waarvan een andere een Nijmegenaar is)

Wees alsjeblieft niet net als die sneuneuzen onder de berichtgeving op al die voetbalsites. Jij hebt doorgaans WEL inhoud (y)
Word ook heel erg moe van die stemmingmakerij. Deze suggestieve titel ook weer, waar ik NRC toch eigenlijk wel hoger heb zitten dan dat.

• Leuk
Waarderingen: RickHuissen
Ik verbaas me erover dat v Nistelrooij geen gerucht is
John van den Brom lijkt het dus te worden, scheelt kunnen de Belgen op dit forum meelachen. Ik zie dit dus helemaal niet zitten.... Dan heb ik nog liever dat je doorgaat met Van Dinteren totdat er hopelijk ergens anders wat vrijkomt of je volgend jaar met een trainer kan aanstellen die meteen aan het werk kan met zijn eigen visie en team. Misschien dat je Fred Rutten kan overhalen om het seizoen af te maken samen met Van Dinteren?

John van den Brom lijkt het dus te worden, scheelt kunnen de Belgen op dit forum meelachen. Ik zie dit dus helemaal niet zitten.... Dan heb ik nog liever dat je doorgaat met Van Dinteren totdat er hopelijk ergens anders wat vrijkomt of je volgend jaar met een trainer kan aanstellen die meteen aan het werk kan met zijn eigen visie en team. Misschien dat je Fred Rutten kan overhalen om het seizoen af te maken samen met Van Dinteren?
Ik denk ook niet dat er veel opties te bedenken zijn waar ik minder blij van zou worden dan John van den Brom.

kunnen ze echt niets anders vinden?
dit is wel armoe troef ja

Users who are viewing this thread