Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Laten we hopen op een aankondiging morgen en vooral dat Amsterdam er tussen zit.
Voorgaande keren hadden we bij een aankondiging de vogel (website eerst offline) e/o aanplakbiljetten in toursteden. Tot nu toe nog niets van dit. Zal leuk zijn.
Laten we hopen op een aankondiging morgen en vooral dat Amsterdam er tussen zit.
Voorgaande keren hadden we bij een aankondiging de vogel (website eerst offline) e/o aanplakbiljetten in toursteden. Tot nu toe nog niets van dit. Zal leuk zijn.
Nu maak je me curieus. Ik zou, mochten ze niet naar België komen, overwegen om te proberen in Londen.
Maar een Werchter 2026 of zoiets is ook goed voor mij. Maar neem liever het risico niet om te wachten op de aankondiging van één van de festivals
Zowel Royal Arena als O2 zijn die data vrij, dus dit zal wel kloppen. Ziggo is 14 t/m 17 december nog vrij, maar denk dat ze niet een maand gaan touren. Sportpaleis zou na Kopenhagen passen, maar dat is ook de enige mogelijkheid voor Berlijn.
Geen idee of ze het hele spel opstarten voor zeg 12 of 16 concerten verdeeld over 4 steden... De kans dat er meer concerten zijn lijkt me best wel aannemelijk. Anders wordt het dus Madrid Bologna Londen en Kopenhagen. Ook best weinig dan.
Toch veel hype hoor! Radiohead is nu wel een band waarvoor ik eender welke plek in Europa zou afreizen.
En sowieso: hype dat mijn favoriete band ter wereld überhaupt nog bestaat. De laatste jaren te veel geluiden gehoord dat dat zelfs misschien niet meer het geval is.
Je zal me toch al goed genoeg kennen om te weten dat dit nieuws me erg gelukkig maakt, Timmetje.
As expected, Radiohead will be back on the live stage for the first time in seven years. As expected, Radiohead will be back on the live stage for the first time in seven years.
As expected, Radiohead will be back on the live stage for the first time in seven years. As expected, Radiohead will be back on the live stage for the first time in seven years.