Radiohead en aanverwante projecten

Geen Kopenhagen of Berlijn meer?
Worden nu niet genoemd. Ik vind 4 data in 1 stad wel veel. Kan het me eigenlijk niet voorstellen. Eerder waren er berichten van 2 en werden ook Kopenhagen Amsterdam en Berlijn genoemd. Er gaan dus verschillende lijstjes rond op basis van verschillende "inside bronnen".
Aankondiging zou dinsdag zijn.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan en Joslittel
Worden nu niet genoemd. Ik vind 4 data in 1 stad wel veel. Kan het me eigenlijk niet voorstellen. Eerder waren er berichten van 2 en werden ook Kopenhagen Amsterdam en Berlijn genoemd. Er gaan dus verschillende lijstjes rond op basis van verschillende "inside bronnen".
Ah dat is gelukkig al snel! Dan kunnen we thuis even gaan puzzelen of het echt haalbaar is om er voor eentje te gaan.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Hoop vooral dat het niet bij deze concerten blijft en het vervolgens weer tig jaar stil blijft in kamp Radiohead

Hoop vooral dat het niet bij deze concerten blijft en het vervolgens weer tig jaar stil blijft in kamp Radiohead
Er gaan verhalen over een nieuw album en een uitgebreidere tour nadat het album uit is. Al neem ik die verhalen nog met een korreltje zout.

Er gaan verhalen over een nieuw album en een uitgebreidere tour nadat het album uit is. Al neem ik die verhalen nog met een korreltje zout.
Radiohead is er de band niet naar om wat reünie concerten te doen met oud materiaal. Dit is denk ik toch de opmaat naar een nieuw album en tour met nieuw werk.

• Leuk
Waarderingen: Cel en PJ
Radiohead is er de band niet naar om wat reünie concerten te doen met oud materiaal. Dit is denk ik toch de opmaat naar een nieuw album en tour met nieuw werk.
In 2006 deden ze iets in die zin, In Rainbows materiaal roadtesten (om dat meesterwerk een dik jaar later voor nul euro online te zwiepen).

• Leuk
Waarderingen: PJ
Pas dinsdag 9/9 hoor ik meestal.
Dus wel nog even wachten.

Het gaat toch pijn doen als er 9/9 of voorheen niets gaat gebeuren

Happy Jonah Hill GIF

Vandaag een datumprikker op werk in moeten vullen voor uitjes en alle data die gelekt waren voor Radiohead op "misschien" moeten zetten. Hopelijk snel een aankondiging 🤣
Meerdere bronnen zeggen de 4e echter een goed ingelichte bron op een Frans fanforum houd het op volgende week dinsdag. We gaan het meemaken

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
Ik zie wat mensen zeggen dat het niet echt is, maar je hebt wel echt helemaal niks te doen als je neppe flyers gaat verspreiden in Kopenhagen omdat je toevallig geruchten op het internet hebt gelezen. Kan bijna niet missen, maar ik vind vier keer Kopenhagen wel echt veel. Dan ben ik bang dat Amsterdam er toch niet bij zit. Gek...

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Novis95

Users who are viewing this thread