Sport algemeen

En ondertussen ontslaat Standard haar trainer na 5 wedstrijden.

Wat een triest besluit zeg. Waarom stel je hem dan aan, je weet op voorhand toch perfect wat voor trainer dat is?
Bizar ja. En Wilmots heeft prima werk geleverd met transfers, maar we gaan ook niet doen alsof dat team verplicht PO1 moet halen. Geef hem tenminste tijd.

Bizar ja. En Wilmots heeft prima werk geleverd met transfers, maar we gaan ook niet doen alsof dat team verplicht PO1 moet halen. Geef hem tenminste tijd.
Ik weet het toch zo niet met die Wilmots, heeft het, zeker in zijn huidige functie, nog nergens goed gedaan.
En dan nu een trainer aanstellen die allerlaatste staat. Waanzin.

Haha ik draag eigenlijk nooit Ajaxkleding in de stad, ik weet dat het eigenlijk altijd wel goed moet gaan, maar na een ietwat negatieve ervaring op de werkvloer in een restaurant een keer doe ik toch voorzichtig
Ja, ik heb met hardlopen ook op andere plekken wel eens een vervelende opmerking naar mijn hoofd gekregen, maar niets ernstigs. Denk dat het niet heel handig zou zijn op de dag van Utrecht-Ajax ofzo haha

En ondertussen ontslaat Standard haar trainer na 5 wedstrijden.

Wat een triest besluit zeg. Waarom stel je hem dan aan, je weet op voorhand toch perfect wat voor trainer dat is?
Bij dit soort beslissingen zouden toch eigenlijk degenen die hem aanstelden ook gewoon moeten vertrekken.

• Leuk
Waarderingen: Joe
Leuk straks de loting! Hoop op mooie clubs uit pot 1 en wat meer gunstige picks uit die andere potten.

Ik kan met veel leven vanmiddag zolang we Juventus en vooral Arsenal een jaar overslaan. Ik zou Real Madrid - Chelsea - Leverkusen/Frankfurt - Club Brugge - Olympiacos - Slavia - Kopenhagen - Union ideale situatie vinden.

union en brugge kunnen wel eens tegenvallen als tegenstander voor een NL ploeg

Op basis van de twee potten vorig jaar tegen Ajax, was ik niet heel erg onder de indruk van Union.

terwijl je daar even goed uit ligt na die terug match in de arena...
Ja, dat had gekund idd. Union leek mij op basis van die twee potjes wat opportunistisch spelen. Dat wierp in Amsterdam 10 minuten vruchten af. Toen viel een doelpunt, pakt Klaassen een idioot rode kaart en penalty tegen. Na de rust had Farioli het wat omgezet en werd het een afgrijselijke wedstrijd maar kreeg Union weinig meer voor elkaar.

Die commentator bij Ziggo heeft even gemist hoe de loting werkt, wat een warrig verhaal zeg.

Ajax best een hele gunstige loting, PSV kan zijn borst nat gaan maken maar zeker niet onmogelijk om de tussenronde te halen.

En wel een leuke verplaatsing, die laatste voor Club Brugge. Lekker in de winter dan ook nog.

Users who are viewing this thread