Excuus dat het zo overkomt, probeer het zo genuanceerd mogelijk te brengen en hitje klinkt dan inderdaad neerbuigend!
Gaat mij niet om de Pop artiest als rockliefhebber maar meer om de snelle headline positie.. waar hier kortgeleden nog over AM word getwijfeld of Radiohead worden de dames in kwestie nooit in twijfel gebracht!
Met 1 album op zak zou een chappell al kunnen headlinen, waarbij het album slechts 49 minuten vult.
In mijn optiek gaat dat te snel en heeft het weinig meer met kwaliteit te maken maar met een hype... pop of rock daarbuiten gelaten!
Stones, the Beatles of een Bruce Springsteen stonden in de tijd dat dat populair was ook niet na 1 album al in de stadions of headliner op festivals!
Nu begrijp ik dat we niet meer op albums afgaan maar op snelle trends op tiktok etc.
"ik" vind het een slechte ontwikkeling in het muzieklandschap, waarbij je als influencer een nummer uitbrengt ben je sneller aan de top dan wanneer je ieder moment van de dag met je muziek bezig bent in je popkelder..!
(Hiermee geef ik niet aan dat chappell influencer was

)