Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat mis ik de snelheid van een drankje halen en de keuze hierin. Minuten wachten om vervolgens te horen dat er geen despo is en dus Heineken als enige optie voor bier is...
Dat is op Pinkpop mede door alle vrijwilligers toch wel top geregeld.
Wat mis ik de snelheid van een drankje halen en de keuze hierin. Minuten wachten om vervolgens te horen dat er geen despo is en dus Heineken als enige optie voor bier is...
Dat is op Pinkpop mede door alle vrijwilligers toch wel top geregeld.
Hoef nooit lang te wachten op een drankje op LL hoor en daar zijn dit jaar meer bezoekers dan op PP. Denk dat dit op beide festivals prima is geregeld. Keuze is op LL ruimer, met naast het reguliere aanbod, ook nog de Oedipus bar, Heineken bij hun speciale bar die zelfs met nieuwe bieren komt (alle drie geprobeerd maar ja het bljft Heineken ) en dan nog het speciaalbier terras op Planet.
Falling in reverse moet je niet willen als festival. Kans dat die afzegt is vrij groot. Zijn gedrag is zwaar asociaal, daar moet als festival niet voor staan.
Gister de livestream van chappel roan op lowlands gezien, voor mij persoonlijk hoeft ze niet naar PP2026 te komen.
vond het erg langdraadig.
Op de act weinig aan te merken maar na gister weet ik het zeker, niet mijn ding
Falling in reverse moet je niet willen als festival. Kans dat die afzegt is vrij groot. Zijn gedrag is zwaar asociaal, daar moet als festival niet voor staan.
Gister de livestream van chappel roan op lowlands gezien, voor mij persoonlijk hoeft ze niet naar PP2026 te komen.
vond het erg langdraadig.
Op de act weinig aan te merken maar na gister weet ik het zeker, niet mijn ding
RAYE was de echte headliner gisteren, Chappell waait wel weer snel over denk ik. Kon me ook niet boeien en de publieke belangstelling was zeer matig, terwijl het bij RAYE overvol en vanaf begin tot einde fenomenaal was.
Chappell Roan zou het op een festival met dagkaarten ook beter doen, denk ik. De ontvangst op Pukkelpop leek beter? Recensie op Lowlands leek ook niet slecht.
Chappell Roan zou het op een festival met dagkaarten ook beter doen, denk ik. De ontvangst op Pukkelpop leek beter? Recensie op Lowlands leek ook niet slecht.
Via de stream kwam de show op de open air mainstage van PkP ook net iets krachtiger over, vind ik. Opnames bovendien erg goed. Zie dit op Pinkpop echt wel goed werken, al mag er wel iets meer vaart in de show.
Ik zie het ook wel werken op Pinkpop. Chapell met relatief korte headline set, Raye als sub en dan een lange settijd voor de Noord afsluiter waar dan een Editors, KOL, M&S, Volbeat, MCR, SOAD, Killers oid kan staan met extra tijd.
Ik zie het ook wel werken op Pinkpop. Chapell met relatief korte headline set, Raye als sub en dan een lange settijd voor de Noord afsluiter waar dan een Editors, KOL, M&S, Volbeat, MCR, SOAD, Killers oid kan staan met extra tijd.
Leven wij nu echt in een wereld waarbij elke vrouw die een hitje gemaakt heeft ineens een topartiest word?
Zonder feministisch gelul of weer een onnodige discussie te starten..
Het zal de trend zijn maar ik blijf het onverklaarbaar vinden dat we acts als volbeat soad etc. Wegzetten als geen headliner, maar de chapells en sabrina's na 2 a 3 hits tot headliner bombarderen!
Snap ook dat het genre dingetje is anders zou Graspop en Jera dan meer een mannenfestival zijn!
Is er een kans dat er op PP 26 alleen maar bands headlinen of is dit tegenwoordig ondenkbaar?
En nogmaals wil niks aanwakkeren probeer mij er ook in te verdiepen zo heb ik Chappel op pukkelpop via beelden gezien, en sorry het is uiteraard persoonlijk maar snap oprecht de hype niet! Het lijkt er op dat mensen niet meer komen voor slechts een gitaar/piano en microfoon (allen bespeelt uiteraard ).
Op basis van de beelden die ik dit weekend heb gezien, zouden QOTSA en Vampire Weekend door mogen komen voor PP26.
Je bent altijd heel snel met je commentaar, maar inhoudelijk slaat het vaak kant nog wal. Chappell en Sabrina zijn momenteel even hot, maar daarom is het toch geen betere match met Pinkpop (en dit is het PP forum)?! Misschien moet je toch echt eens naar een festival toegaan en daar de sfeer proeven ipv alles te beoordelen en afkraken via de livestream. Volbeat als head of sub met daar nog een goede act bijgeboekt zal het prima doen op Pinkpop en de jeugd gaan ze op dit terrein met deze beperkte faciliteiten toch niet meer voor zich winnen.
Die zijn niet momenteel even hot. Die gaan alleen maar groter worden.
Sabrina is wellicht niet perse een match met het festival. Chappell zou volgend jaar prima kunnen headlinen. Ik zie niet waarom dat niet zou passen. Zou het ook heel goed doen voor de kaartverkoop.
Volbeat zou inderdaad een prima Noordafsluiter of sub zijn.