Concertaankondigingen

AVAION 🇩🇪 @ Paradiso, Amsterdam (€20,00) wo 22 okt '25
ROSEYE 🇳🇱 @ Luxor, Arnhem (€17,00) di 30 sep '25 [retro soul...]
SADISM 🇨🇱 @ dB's Studio, Utrecht vr 31 okt '25 [death metal, thrash metal...]
The Bony King of Nowhere 🇧🇪 @ Mezz, Breda (€22,50) do 15 jan '26 [belgian indie, belgian rock, belgian sin...]
Midnight presents: The Orb 🇬🇧 @ Muziekgieterij, Maastricht do 6 nov '25 [idm, ambient...]
Onslaught: Force From Hell @ Patronaat, Haarlem (€29,50) wo 28 jan '26
SELIN @ Paard, Den Haag (€39,00) za 14 feb '26
Sugar Spine @ Effenaar, Eindhoven vr 16 jan '26 [deathcore, metalcore...]
Time Bandits 🇳🇱 @ Luxor, Arnhem (€28,50) wo 19 nov '25 [nederpop...]
Warrior Soul 🇺🇸 @ De-Pul, Uden zo 25 jan '26 [glam metal, hard rock...]

een iets langer lijstje dan de laatste paar keer! zelfs met The Orb... die stonden ook op mn allereerste pinkpop :D hoop dat er iets tussen zit en tot morgen allemaal!
Die show van The Orb is zelfs een co-headline show met Zion Train. Ook zo'n classic uit de jaren '90. Allebei erg tof.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Oeh Zion Train. Die stond dan weer op mijn eerste Pinkpop (of Lowlands?!). Geweldige show in een van de tenten, heerlijke energieke sfeer.

Oeh Zion Train. Die stond dan weer op mijn eerste Pinkpop (of Lowlands?!). Geweldige show in een van de tenten, heerlijke energieke sfeer.
Op Pinkpop 1998 stonden ze. Samen met Ozric Tentacles en Primus op de eerste dag. Op Lowlands in 1996. Daar heb ik ze toen voor 't eerst gezien.

Op Pinkpop 1998 stonden ze. Samen met Ozric Tentacles en Primus op de eerste dag. Op Lowlands in 1996. Daar heb ik ze toen voor 't eerst gezien.
'96 was mijn tweede lowlands... met Korn, gorefest, FLC, UDS en een enorm slechte offspring (althans dat is mijn herinnering)
98 pinkpop heb ik geen active herinnering meer aan.. even snel opgezocht. niet mijn favoriete jaar :D

'96 was mijn tweede lowlands... met Korn, gorefest, FLC, UDS en een enorm slechte offspring (althans dat is mijn herinnering)
98 pinkpop heb ik geen active herinnering meer aan.. even snel opgezocht. niet mijn favoriete jaar :D
'96 was ook mijn 2e Lowlands. Toen nog het mooiste festival in NL wat mij betreft. Björk, Sonic Youth, Type O Negative, Garbage, UDS en een waanzinnig Korn. Heerlijk.

• Leuk
Waarderingen: wemmie
Beauty School Dropout 🇺🇸 @ Altstadt, Eindhoven za 13 sep '25
Bente 🇳🇱 @ Muziekgieterij, Maastricht do 30 okt '25 [dutch pop...]
Bilk 🇬🇧 @ Altstadt, Eindhoven do 20 nov '25 [german hip hop...]
Jarreau Vandal 🇳🇱 @ Paradiso, Amsterdam (€17,00) vr 5 sep '25
Magnetic Spacemen 🇳🇱 @ Altstadt, Eindhoven vr 12 dec '25 [garage rock...]
Mother's Finest 🇺🇸 @ Neushoorn, Leeuwarden (€38,50) di 2 dec '25 [funk rock...]
Omar Souleyman @ Mezz, Breda (€32,50) vr 16 jan '26
Oproer 🇧🇪 @ Altstadt, Eindhoven wo 3 dec '25
Pretty Young Thing @ Paradiso, Amsterdam (€12,50) vr 12 sep '25
Rosbeek @ Effenaar, Eindhoven za 27 sep '25 [frenchcore, hardcore, gabber, speedcore,...]
The Spark 🇧🇷 @ 013, Tilburg wo 15 apr '26 [worship, christian alternative rock, chr...]
bar italia 🇬🇧 @ Melkweg, Amsterdam (€24,75) zo 15 mrt '26 [lo-fi indie...]
Nevertel 🇪🇸 @ Altstadt, Eindhoven do 30 okt '25 [metalcore...]

wat een lijst vandaag!! dit keer geen herinneringen aan een tijd lang geleden, voor mij althans! maar alsnog veel plezier ermee en tot morgen!

Weet niet hoe je dit filtert, maar alles in Parellel zijn per definitie clubnachten volgensmij
handmatig totdat er een specifieke naam inzit die ik softwarematig kan filteren (dingen als vroeg zat, pubquiz, top2000 etc)
maar als ik parallel zie kan ik ze er zelf uitknikkeren. Bij deze las ik iets van Genre fluid en musical family, dus erin gelaten.

Beauty School Dropout 🇺🇸 @ Altstadt, Eindhoven za 13 sep '25
Bente 🇳🇱 @ Muziekgieterij, Maastricht do 30 okt '25 [dutch pop...]
Bilk 🇬🇧 @ Altstadt, Eindhoven do 20 nov '25 [german hip hop...]
Jarreau Vandal 🇳🇱 @ Paradiso, Amsterdam (€17,00) vr 5 sep '25
Magnetic Spacemen 🇳🇱 @ Altstadt, Eindhoven vr 12 dec '25 [garage rock...]
Mother's Finest 🇺🇸 @ Neushoorn, Leeuwarden (€38,50) di 2 dec '25 [funk rock...]
Omar Souleyman @ Mezz, Breda (€32,50) vr 16 jan '26
Oproer 🇧🇪 @ Altstadt, Eindhoven wo 3 dec '25
Pretty Young Thing @ Paradiso, Amsterdam (€12,50) vr 12 sep '25
Rosbeek @ Effenaar, Eindhoven za 27 sep '25 [frenchcore, hardcore, gabber, speedcore,...]
The Spark 🇧🇷 @ 013, Tilburg wo 15 apr '26 [worship, christian alternative rock, chr...]
bar italia 🇬🇧 @ Melkweg, Amsterdam (€24,75) zo 15 mrt '26 [lo-fi indie...]
Nevertel 🇪🇸 @ Altstadt, Eindhoven do 30 okt '25 [metalcore...]

wat een lijst vandaag!! dit keer geen herinneringen aan een tijd lang geleden, voor mij althans! maar alsnog veel plezier ermee en tot morgen!
Omar om de hoek is wel een dingetje hoor, nog op een vrijdag ook. Dat wordt een feestje 🥳

• Confetti
Waarderingen: Satchmo
Maar waren wel headliner van pakweg Reading en Leeds in hetzelfde jaar dat ze in België als tweede act van de dag op RW. Dus aan onze kant van de oceaan altijd wel populairder geweest in de UK.
Ja maar niet van Download, wat mij een groter festival lijkt.
Maar dus wel groter dan in de rest van EU, dat wist ik niet

Er komen meer shows aan, nog even geduld... ;)
Als je inside info hebt voor een show in NL hoor ik het graag. Baal nog steeds dat ik hun show in Utrecht heb gemist omdat ik geen Insta heb en de aankondiging dus te laat zag.

Als je inside info hebt voor een show in NL hoor ik het graag. Baal nog steeds dat ik hun show in Utrecht heb gemist omdat ik geen Insta heb en de aankondiging dus te laat zag.
Die staan toch gewoon AFAS dit jaar? Gaat dit jaar niets meer bijkomen lijkt me.

Moet een beetje mysterieus blijven natuurlijk ;) maar er komt rond de album release iets aan voor Nederland, zijn ze (en we) druk mee bezig om te regelen :)

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: PJ, AngieH en Joris

Users who are viewing this thread