Alcatraz Open Air 2025

Als ze 3000 man extra willen dan gaan ze toch ook een band nodig hebben die dat volk trekt
hoeft toch niet perse? Tenzij ze meteen zouden willen uitverkopen. Combis verkopen nu uit, met grotere capaciteit kan je de ‘gezelligheid’ nog wat proberen te bewaren door iedereen voldoende ruimte te geven.

hoeft toch niet perse? Tenzij ze meteen zouden willen uitverkopen. Combis verkopen nu uit, met grotere capaciteit kan je de ‘gezelligheid’ nog wat proberen te bewaren door iedereen voldoende ruimte te geven.
Maar de dagtickets nog niet. Dus ik zie eerlijk gezegd geen strategie op het te doen werken. Maar misschien heeft de organisatie een idee

Powerwolf is die periode in de buurt, is bv toch al stevige naam. Met wat stevige subs en bands in marquee kunnen ze toch zeker dag daarmee uitverkopen

• Leuk
Waarderingen: won666
Maar de dagtickets nog niet. Dus ik zie eerlijk gezegd geen strategie op het te doen werken. Maar misschien heeft de organisatie een idee
Als de combitickets uitverkocht zijn, dan zal de organisatie zich niet zo druk maken om die paar laatste dagkaarten denk ik.

• Leuk
Waarderingen: won666
Lijkt me vooral mooi om een extra podium erbij te zetten. Stel je voor dat je nog een podium net iets groter als La Morgue erbij kan zetten. Of een tweede Morgue qua formaat en dan Helldorado, Swamp en Main ietsie groter

Na twee jaar Graspop zal Livenation vast niet moeilijk doen over Priest, net zoals Machine Head?

Lijkt me vooral mooi om een extra podium erbij te zetten. Stel je voor dat je nog een podium net iets groter als La Morgue erbij kan zetten. Of een tweede Morgue qua formaat en dan Helldorado, Swamp en Main ietsie groter
Dat was fantastisch inderdaad (op het momentje na dat een groepje zatlappen totaal ongepast wilden beginnen met crowdsurfen), instant fan van Thurisaz vanaf toen! Eeuwig zonde dat ze vorig jaar gestopt zijn.. :cry:

Het hele concept van La Morgue is idd briljant, vooral dat lage podium waar je zonder hekken direct vooraan kan staan, dat maakt ieder optreden enorm intiem (hardcore/goregrind werkt daarom ook geweldig daar).

Voor mij mogen ze er dan ook zelfs nog een tweede La Morgue neer zetten, maar dan weer volledig gesloten en donker zoals de eerste keer in 2019, dat was echt alsof je in een andere wereld terecht kwam!
Hele fijne line-up ook toen (kregen allen 66 minuten speeltijd), waarvan ik als ik nu terug kijk veel meer had moeten zien, maar ik was toen helaas nog niet zo into doom/post/black/death als nu.
Lees nu eigenlijk pas in de geweldige aankondiging dat de circustent van La Morgue dus voor 2019 (mijn eerste keer op Alcatraz) een of meerdere jaren dienst heeft gedaan als El Presidio, ook leuk om te weten.

Bekijk bijlage 15145
Ik haal deze nog maar eens aan.. 😉

Na twee jaar Graspop zal Livenation vast niet moeilijk doen over Priest, net zoals Machine Head
Voor Graspop niet neen. Lokerse Feesten daar in tegen ... . Maar Priest op Alcatraz lijkt me wel een mogelijkheid nu, zeker als ze uit willen breiden

Ik zou ook denken dat, van alle eerder genoemde bands, de Lokerse Feesten wel eens met Judas Priest zouden gaan lopen. Een deel van me zou dat niet zo erg vinden, vermits ik ze de voorbije twee jaren al op Graspop zag. Echter zou het voor Alcatraz wél leuk zijn als zo'n legende van de heavy metal ook eens naar Kortrijk komt.

Als we toch naar 4 dagen gaan, hoop ik op Lamb of God, Powerwolf, Deff Leppard en Judas Priest als headliner, aangevuld met een Heaven Shall Burn, In Flames, Slaughter To Prevail en Sepultura als subs.
(Of Slaughter To Prevail vervangen door Savatage & hen de Swamp laten afsluiten?)

Het voelt toch eigenlijk best wel raar om mensen hier over de line-up van volgend jaar te zien speculeren, terwijl de huidige editie nu in al zijn heerlijke voortreffelijkheid plaatsvindt... 😅

Ik denk dat voor de thuisblijvers nu toch vooral de vraag zou moeten rijzen: wanneer kan ik een early bird combi ticket voor volgend jaar kopen? 😜

Users who are viewing this thread