Dat was fantastisch inderdaad (op het momentje na dat een groepje zatlappen totaal ongepast wilden beginnen met crowdsurfen), instant fan van Thurisaz vanaf toen! Eeuwig zonde dat ze vorig jaar gestopt zijn..
Het hele concept van La Morgue is idd briljant, vooral dat lage podium waar je zonder hekken direct vooraan kan staan, dat maakt ieder optreden enorm intiem (hardcore/goregrind werkt daarom ook geweldig daar).
Voor mij mogen ze er dan ook zelfs nog een tweede La Morgue neer zetten, maar dan weer volledig gesloten en donker zoals de eerste keer in 2019, dat was echt alsof je in een andere wereld terecht kwam!
Hele fijne line-up ook toen (kregen allen 66 minuten speeltijd), waarvan ik als ik nu terug kijk veel meer had moeten zien, maar ik was toen helaas nog niet zo into doom/post/black/death als nu.
Lees nu eigenlijk pas in de geweldige aankondiging dat de circustent van La Morgue dus voor 2019 (mijn eerste keer op Alcatraz) een of meerdere jaren dienst heeft gedaan als El Presidio, ook leuk om te weten.
Bekijk bijlage 15145