Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dankzij een tip op een ander forum ontdekt. Heerlijk bezwerende shoegaze à la DIIV, maar soms ook in de richting van MBV. Toch weer een eigen smoelwerk.
Ik moet zeggen, Chappell Roan is echt zo'n artiest waarvan ik 90% van de muziek oersaai vind met daartussen af en toe eens een goeie hit. Maar als ze hit, dan hit ze ook wel heel hard, en dit is toch weer zo'n kneiter van jewelste. Staat hier al hele dagen op repeat!
Pain Magazine - Violent God (Techno / Punk / Industrial)
project van post-hardcore French trio Birds in Row met industrial techno duo Maelstrom & Louisahhh
release datum 3/10/2025
Throwback days
Een plaatje van men pa op gezet om de avond met te beginnen.
Stevie ray vaughan
Ja de classic sound he. Blues rock. Perfect voor een herst avondje met een glaasje. Voor de komende periode nogmaals opzetten.
En dan een van mijn favo recentere bands.
King Hannah - im not sorry, I was just being me.
Heerlijke plaat. Staat hier vaak op. De sfeer van die plaat is geweldig! Het gitaarspel, de stem van Hannah.
Het totale plaatje klopt voor mij.
Ook aangenaam person irl. In trix met kunnen praten. Altijd fijn als mensen warm zijn in het echt!
De tweede helft van dit album (vanaf The Stone) is het beste dat deze band heeft gemaakt.
Investeer deze zondag eens een half uurtje en pak je hoofdtelefoon en luister naar dit creatieve meesterwerk