Rock Werchter 2026

Heb ik iets gemist de voorbije jaren? Angèle als sub lijkt me toch vrij hoog, of schat ik ze verkeerd in?

Heb ik iets gemist de voorbije jaren? Angèle als sub lijkt me toch vrij hoog, of schat ik ze verkeerd in?
Wordt algemeen wel als haar volgende stap gezien. Ongemeen populair bij ons (en misschien nog populairder in Wallonië en Frankrijk). Verdient het op zich. Maar wel met een grote headliner lijkt me.

Alles hangt bij Angèle van haar volgende album af denk ik. Als daar weer een paar nummers met erg veel airplay op staan, dan groeit die uit tot co-headliner.

Alles hangt bij Angèle van haar volgende album af denk ik. Als daar weer een paar nummers met erg veel airplay op staan, dan groeit die uit tot co-headliner.
Ik snap dat Angele in België populair is, maar moet ze internationaal niet iets meer scoren voordat ze coheadliner wordt?

Iemand een idee of Arctic Monkeys binnenkort nog eens nieuwe muziek zouden uitbrengen? Wordt wel tijd vind ik, want vorig album dateert al van 2022... Zouden alleszins terug mogen komen van mij na hun passage in '23, al vond niet iedereen die even goed als ik het me goed herinner 🤭

Iemand een idee of Arctic Monkeys binnenkort nog eens nieuwe muziek zouden uitbrengen? Wordt wel tijd vind ik, want vorig album dateert al van 2022... Zouden alleszins terug mogen komen van mij na hun passage in '23, al vond niet iedereen die even goed als ik het me goed herinner 🤭
Laat de nachtkaars maar wegblijven. De weg die ze ingeslagen zijn past niet bij RW. Tot 2 keer toe een grote teleurstelling.

Na zo veel passages maximum een boutique show denk ik. Zou wel tof zijn om Coldplay ooit terug op RW te krijgen, snap nog altijd niet waarom zij zo over het paard getild zijn/blijven.
Zal eerder KBS zijn vrees ik.
blijkbaar liggen er al enkele shows vast in het KBS (wel geen idee wie of wat)

Zal eerder KBS zijn vrees ik.
blijkbaar liggen er al enkele shows vast in het KBS (wel geen idee wie of wat)
En die zijn zo slecht en over het paard getild dat 1-2-3 avonden binnen het kwartier uitverkocht zullen zijn :-) :-) :-)
Het kan niet je ding zijn maar als wereldwijd altijd & overal alle shows zo goed als instant uitverkocht zijn lijkt het me toch dat ze iets zullen kunnen ...
Het is ook gewoon gemakkelijk om te zeggen dat het bagger is van zodra het echt commercieel is.

Coldplay gezien toen ze met hun eerste CD op Werchter of Pukkelpop stonden.
Was fenomenaal.

Heb ze nadien nog verschillende keren gezien en Werchter 2009 staat voor mij echt in de top 10 van shows die ik live gezien heb.

Zet ik het in de wagen of op het werk op ? Nee
Maar kunnen die mannen een show van 2u boeiend en meeslepend maken : absoluut

En die zijn zo slecht en over het paard getild dat 1-2-3 avonden binnen het kwartier uitverkocht zullen zijn :-) :-) :-)
Het kan niet je ding zijn maar als wereldwijd altijd & overal alle shows zo goed als instant uitverkocht zijn lijkt het me toch dat ze iets zullen kunnen ...
Het is ook gewoon gemakkelijk om te zeggen dat het bagger is van zodra het echt commercieel is.

Coldplay gezien toen ze met hun eerste CD op Werchter of Pukkelpop stonden.
Was fenomenaal.

Heb ze nadien nog verschillende keren gezien en Werchter 2009 staat voor mij echt in de top 10 van shows die ik live gezien heb.

Zet ik het in de wagen of op het werk op ? Nee
Maar kunnen die mannen een show van 2u boeiend en meeslepend maken : absoluut
Slecht nooit gezegd. Over het paard getild omwille van die bagger die ze ondertussen al bijna 15 jaar maken. Maar het werkt inderdaad.

• Winning
Waarderingen: Bart1981
Zijn wel van alles aan het veranderen qua website, nieuwe recording company en newsletter optie toegevoegd. Dus denk dat er wel wat aan gaat komen komende maanden.

Zou het wel een snelle terugkeer vinden, en vind het toch maar een tegenvallende festivalband tegenwoordig. Zowel op Lowlands 2022 als op Rock Werchter 2023 toch saai waar het in de Ziggo zóveel beter overkwam. Objectief gezien wel een prima headliner, zeker met nieuwe muziek.

• Leuk
Waarderingen: yannickd

Users who are viewing this thread