Campingervaringen Pukkelpop!

De eerste camping ervaring op camping Relax, het was er gezellig!
Leuke sfeer, maar maximum 4 uurtjes slaap.
Dat weegt wel door 😅
Zijn er eigenlijk nog opties in de buurt om te camperen / overnachting ?
Volgend jaar zowieso terug!
Heb zelf eens op camping Heidestrand verbleven.
Laatste 3 jaar gewoon in Hasselt. 2 jaar op hotel, nu vastgeklampt aan een goede BnB en voor volgend jaar al vastgelegd. Maar dat verdubbelt de kosten van het festival wel direct.

• Leuk
Waarderingen: boilerfun en bartv
weet iemand of er nog in de hasseltse beverzakstraat gekampeerd kan worden? privétuin danwel bij de boer op het weiland?

Zojuist hebben m'n medereizigers in de resale kaartjes gekocht, maar wel alleen op camping chill kunnen kopen. Mijn ervaring op camping chill drie jaar geleden was erg slecht, en heb zelf dus dit jaar relax gekozen. Echter weet ik dat camping relax sindsdien verschoven is en op een veel kortere afstand ligt van het festival. Ben benieuwd of mensen die eerdere jaren en nu zijn geweest mogelijk een vergelijking hebben van toen versus nu. Ik overweeg namelijk om zelf dan maar de upgrade te doen om met de anderen te kunnen kamperen, maar ben benieuwd of het enigszins is veranderd sinds 2022 en of ik nog een beetje kan slapen, want het was echt absurd in 2022.

Is chill nog steeds de party/jongeren camping, of is dat verbeterd en veranderd nu het een duurdere camping is zonder echt voordeel?

Hallo, voor de eerste keer pukkelpop hier, voorheen altijd Lowlands.
We zitten op camping relax in een Boho tent, hoe zit het met de afstand vanaf de parkeerplaats naar camping relax?
Is het geoorloofd om een steekwagen te gebruiken voor de spullen, of mag je eventueel vaker op en neer lopen voor de spullen?

Edit, ik heb een combiticket voor het hele weekend. Ik verwacht donderdagavond er te zijn.

Laatst bewerkt:
Hallo, voor de eerste keer pukkelpop hier, voorheen altijd Lowlands.
We zitten op camping relax in een Boho tent, hoe zit het met de afstand vanaf de parkeerplaats naar camping relax?
Is het geoorloofd om een steekwagen te gebruiken voor de spullen, of mag je eventueel vaker op en neer lopen voor de spullen?

Edit, ik heb een combiticket voor het hele weekend. Ik verwacht donderdagavond er te zijn.
Het is echt een teringeind lopen van de parkeerplaats naar camping Relax, ongeveer 30 tot 45 minuten. Wij gooien altijd alle spullen er uit bij de Kiss and Ride (vlak bij camping Relax) en gaan daarna pas de auto parkeren. Steekwagens weet ik niet zeker, maar vorig jaar mocht ons type bolderwagen niet mee naar binnen, terwijl andere types wel naar binnen mochten (leek redelijk willekeurig en afhankelijk van het humeur van de security).
En ja, je mag vaker op en neer om spullen te halen.

Het blijkt dus dat als je vanaf Nederland komt dat je dan naar een parking wordt gewezen enorm ver lopen naar de campings. Afgelopen 2 jaar beide daar gestaan.

Zijn alle parkings zo ver van de campings of zijn er dichterbij ook? Ik ben echt wel bereid om de eerste dag een stuk om te rijden om op een andere parking te staan!

Het blijkt dus dat als je vanaf Nederland komt dat je dan naar een parking wordt gewezen enorm ver lopen naar de campings. Afgelopen 2 jaar beide daar gestaan.

Zijn alle parkings zo ver van de campings of zijn er dichterbij ook? Ik ben echt wel bereid om de eerste dag een stuk om te rijden om op een andere parking te staan!
Als je vanuit NL komt (Eindhoven/Heerlen) en je pakt de aangewezen afrit bij Zonhoven/Houthalen dan kom je idd bij de parkings terecht die verder lopen zijn. Kom je vanuit Maastricht (E313) dan zul je eerder op parkings terechtkomen die dichterbij zijn. Ik zou dus niet afrit Zonhoven/Houthalen pakken, maar Genk en dan via Genk richting Hasselt. Dan kom je ook bij de parkings uit die dichterbij zijn. Pukkelpopper heeft onlangs nog het nieuwe plattegrondje gedeeld hier, dus even zoeken in dit topic.

Users who are viewing this thread