Rock Werchter 2025

Wel mooi dat mensen wat dat betreft geen foute keuze konden maken. Iedereen die bij Elbow was, is blij dat hij daar is geweest en evenwel iedereen die gekozen heeft om bij Raye te staan, zal daar gelukkig geweest zijn.
Overigens is dat ook wat een festivalervaring mooi maakt. Vorig jaar op Down the rabbit hole(sorry, want offtopic). Vorig jaar was een deel van onze groep naar Michael Kiwanuka gegaan en een deel ging Nederland - Turkije kijken, beide groepen kwamen met een ander soort euforie weer samen en we genoten ook van elkaars ervaringen.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Als het echt goed was geweest had hij m'n lijstje wel gehaald maar dat was het gewoon niet.
Zowel vocaal niet en hij stond wat arrogant op 't podium. De bass die uit Klub C kwam irriteerde hem ook zichtbaar.
Grappig, ik was dan juist weer positief verrast. Mooie zang, relaxed in de zon.

En terecht dat hij zich irriteerde aan klub C.

Viel bij mij alleen net buiten de top 10.

• Leuk
Waarderingen: RookieJur
Ik vond De La Soul niet een topoptreden geven, maar ook niet echt slecht. Een 6 of 6,5 zou ik geven.

Welke namen verwachten we volgend jaar?

Zijn er al überhaupt een paar namen waarvan je een beetje kan verwachten dat ze komen?

Lorde of zo?

Maar nogmaals: hoezo dan? Is het niet eerder dat de muziek je niet ligt dan?

Maar merci voor deze lijst en de moeite, @Joss !
Mja. Ik had er op voorhand gewoon meer van verwacht want ik ken ze wel.

En ik verwachtte ook geen top show maar we zijn na 30 minuten gewoon doorgegaan zonder er spijt van te hebben.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Welke namen verwachten we volgend jaar?

Zijn er al überhaupt een paar namen waarvan je een beetje kan verwachten dat ze komen?

Lorde of zo?
Zie het Rock Werchter 2026 topic, zijn al paar pagina’s volgeschreven daarover (en andere randzaken) 🤣

• Leuk
Waarderingen: Neeltje
Mja. Ik had er op voorhand gewoon meer van verwacht want ik ken ze wel.

En ik verwachtte ook geen top show maar we zijn na 30 minuten gewoon doorgegaan zonder er spijt van te hebben.
Ok, ik vrees dat ik niet verder zal geraken dan ‘ik vond het gewoon niet zo goed’ antwoorden. En dat je ze kent wil nog altijd niet zeggen dat je fan was natuurlijk.

Ok, ik vrees dat ik niet verder zal geraken dan ‘ik vond het gewoon niet zo goed’ antwoorden. En dat je ze kent wil nog altijd niet zeggen dat je fan was natuurlijk.
Het pakte me nu toch ook niet. Klonk op den duur allemaal hetzelfde en gezapig. Al was Ring Ring Ring op het einde wel een bom, toen kwamen ze precies weer tot leven.

• Leuk
Waarderingen: Paddy en mattman
Wij hadden met onze groep van 15 het hele festival lang gebruik gemaakt van de 'group split' optie in de app. Een soort 'splitwise', maar dan gelinkt aan je bandje en voor de uitgegeven coins. Vandaag wouden we de eindafrekening maken voor de hele groep, maar de 'group split' is verdwenen uit de app... Slaat nergens op, en is behoorlijk vervelend voor ons. Heb reeds mailtje gestuurd naar de support, maar misschien heeft hier iemand hetzelfde probleem of reeds een oplossing? Kunnen we de eindafrekening nog ergens laten maken?

Wij hadden met onze groep van 15 het hele festival lang gebruik gemaakt van de 'group split' optie in de app. Een soort 'splitwise', maar dan gelinkt aan je bandje en voor de uitgegeven coins. Vandaag wouden we de eindafrekening maken voor de hele groep, maar de 'group split' is verdwenen uit de app... Slaat nergens op, en is behoorlijk vervelend voor ons. Heb reeds mailtje gestuurd naar de support, maar misschien heeft hier iemand hetzelfde probleem of reeds een oplossing? Kunnen we de eindafrekening nog ergens laten maken?
Een oplossing kan ik je niet bieden maar ben wel benieuwd naar hoe goed die optie werkte in de praktijk. Werd dit automatisch aangepast als iemand een drankje ging halen? Dus als persoon A 5 rondjes ging halen en persoon B 1, wilt dat dan zeggen dat B nog €X aan A moet? En wat als persoon C niks moest hebben die ronde?
Kan me voorstellen, zeker met 15 personen, dat dit geen gemakkelijke oefening is.

Wij hadden gewoon een groepskaart voor ons 8 waarmee we betaalden als we allemaal samen waren.
Wat het grootste gedeelte van het weekend ook wel meestal zo was.
Van zodra er iemand niet bij was gingen we om de beurt iets halen voor de groep.
Op het einde van het weekend komt dit misschien niet helemaaaaaal uit, maar in onze groep zitten er geen profiteurs of afzuipers dus al bij al zal het wel bijna kloppen.

Een oplossing kan ik je niet bieden maar ben wel benieuwd naar hoe goed die optie werkte in de praktijk. Werd dit automatisch aangepast als iemand een drankje ging halen? Dus als persoon A 5 rondjes ging halen en persoon B 1, wilt dat dan zeggen dat B nog €X aan A moet? En wat als persoon C niks moest hebben die ronde?
Kan me voorstellen, zeker met 15 personen, dat dit geen gemakkelijke oefening is.
Je kon per uitgave op je bandje selecteren door welke leden van de groep de uitgave gedeeld moest worden.

Bv. ik bestel en betaal een pitcher bier, dan selecteer ik in de app die uitgave, en kan ik vervolgens selecteren welke 5 andere leden van de groep meedrinken van de pitcher. En dan houdt de app bij dat die 5 personen XX euro aan mij moeten.

Je kon per uitgave op je bandje selecteren door welke leden van de groep de uitgave gedeeld moest worden.

Bv. ik bestel en betaal een pitcher bier, dan selecteer ik in de app die uitgave, en kan ik vervolgens selecteren welke 5 andere leden van de groep meedrinken van de pitcher. En dan houdt de app bij dat die 5 personen XX euro aan mij moeten.
Ik zou al stress hebben van gewoon dat altijd te moeten doen & dat in de gaten te houden ...

• Leuk
Waarderingen: Everyknight en Paddy
Ik zou al stress hebben van gewoon dat altijd te moeten doen & dat in de gaten te houden ...
Is toch net gemakkelijk? Gewoon na een bestelling even 5 seconden aanklikken wie meedrinkt en klaar. Voor een groep van 15 a 18 mensen zoals de onze is er geen beginnen aan om met rondjes of een kaart etc. te werken. Iedereen is ook constant verspreid en in andere subgroepen doorheen de 4 dagen.

Tja. Op het forum zijn er wat leden die vinden dat de organisatie van Werchter te hard reageert op Sam en we het vooral vervelend voor hem moeten vinden. Maar nu ik dit filmpje kreeg als suggestie kreeg van Youtube, vind ik de reactie van de organisatie toch eigenlijk wel begrijpelijk. Denk dat Sam Fender voorlopig bij Werchter geen kans meer krijgt op een hoge plek.

• Leuk
Waarderingen: phil en PK82

Tja. Op het forum zijn er wat leden die vinden dat de organisatie van Werchter te hard reageert op Sam en we het vooral vervelend voor hem moeten vinden. Maar nu ik dit filmpje kreeg als suggestie kreeg van Youtube, vind ik de reactie van de organisatie toch eigenlijk wel begrijpelijk. Denk dat Sam Fender voorlopig bij Werchter geen kans meer krijgt op een hoge plek.
Want wat is er zien op dat filmpje?

Users who are viewing this thread